Bu Blogda Ara

8 Haziran 2012 Cuma

Misafir Menüsü

Arkadaşlarımla uzun bir ara verdiğimiz gün toplatılarımıza, kardeşimin yeni evinde bu masanın etrafında toplanarak hasret giderdik.. Hoş sohbetlerimize eşlik eden menümüz şöyledi;
masada ilk biten lezzet tavuklu kereviz salatası nefisti..
menüyü olutururken yoğurtlu kırmızı pancar salatası yapmayı planlamıştım, hiç bir yerde bulamayınca son dakikada hazırladığım havuçlu patates topları masamızı renklendirdi..
o gün masada en çok konuşulan lezzet valide sultan böreği, iç malzemesini için çok tahminde bulunundu..
annemin yaptığı yöresel bir lezzet olan mayalı peynirli börek, asıl ismini çok garip bir şey söylüyordu annem ama şimdi anımsayamadım.. Bulgaristan göçmenleri bilir sanırım bu lezzeti...
son zamanlarda her misafir için hazırladığım çok sevdiğim; haşhaşlı çörek
masada hemen tarifini istenen kadayıf tatlısı
 son olarakta şermin arkadaşımızın getirdiği tuzlu kurabiyeler vardı..

16 yorum:

Duru Mutfak dedi ki...

bu tam yaz sofrası olmuş, ne güzel...

EflHatun dedi ki...

ben bu tabaklara bayılıyorum. görünce bir kez daha vuruldum sanırım :) herşey çok güzel görünüyor, tart kalıbında haşhaşlı fikri çok hoş... tarifini de alsak :)

Unknown dedi ki...

Canım masa ve menü harika ellerine
sağlık.O pembiş kare tabakları nere
den aldığını sorabilirmiyim?
Hayırlı cumalar sevgiler.

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım hepside nefis görünüyor sağlıkla kal...

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok şık bir masa olmuş. Renkler çok hoş. Ayrıca nefis lezzetlerle de süslenmiş insan daha ne ister. Tarifleri bekliyoruz. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim tabaklara bayildim :) Havuclu patates toplar tam yazlik olmus! Ellerine saglik. Sevgiler

Burcu Kayhan dedi ki...

Canım harika bir sofra olmuş,ellerine sağlık.Her şey nefis görünüyor.Mutlu haftasonları olsun inşallah,sevgiler:)

gunlukcugum dedi ki...

Hepsi harika ellerinize saglik...

Tarifkolik.. dedi ki...

Şahane bir manü olmuş hepsi de süper görünüyor elinize sağlık sevgiler..

Emel Kurt dedi ki...

Ne hoş, ne zarif bir masa. Abartisiz, sade ve hersey çok lezzetli görünüyor. Hazırlayanların ellerine saglık. Tadanlara afiyet olsun, herkeze sevgiler...

filizceyemekler dedi ki...

masa şahane görünüyor, lezzetler de bir o kadar güzeldir eminim, ellerinize , emeğinize sağlık, afiyet şeker olsun......

sevil şahin dedi ki...

inanılmaz güzel bir masa olmuş ben derim hep beceriklidir benim arkadaşım diye yine enfes olmuş herşey afiyet bal olsun birgün banada yap geleceğim ama sadece bana tamam mı :)

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık iştah açıcı güzel bir sofra olmuş:)

Güldane Tufan dedi ki...

masa haria görünüyor ellerinize sağlık...

Özgen dedi ki...

Harika bir sofra ellerine emeğine sağlık sevgiler...

Adsız dedi ki...

Nefis gorunuyor ellerinize saglik