Bu Blogda Ara

8 Kasım 2010 Pazartesi

Tiramisu

malzemeler:
  • 1 paket hazır pandispanya
  • keki ıslatmak için:
  • 1 su bardağı sıcak su
  • 2 çorba kaşığı nescafe
  • 2 çorba kaşığı tozşeker
  • kreması için:
  • 4 su bardağı süt
  • 1 adet yumurta
  • 3 kahve fincanı un
  • 3 kahve fincanı tozşeker
  • 1 paket labne peyniri
  • üzeri için:
  • kakao

yapılışı: Bir tencereye sütü, yumurta, un, tozşekeri koyup karıştırarak muhallebi kıvamında pişirin. Biraz ılınınca labne peynirini ilave edin ve mikser ile çırpın. Büyük bir bardakta sıcak su, nescafe ve toz şekerini karıştırın. Pandispanyanın bir katını nesccafeli sıcak suyun yarısını ile ıslatın. Muhallebinin yarısını döküp güzelce yayın. Diğer pandipanyayı kalan sıcak su ile ıslayıp, muhallebinin üzerine kapatın. Kalan krema ile üzerini ve yanlarını kaplayın. Çay süzgeçi yardımı ile üzerine kakao ile serpin. (en üstünü üzümlü draje ile süsledim)

afiyet olsun...

14 yorum:

yemekaski.com seçil dedi ki...

bayılırım tiramisuya :) ellerinize sağlık..

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

en beğendiğim pasta tariflerinden biridir.neskafe olduğundan kaynaklı sanırım.ellerinize sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık gülaycım nefis görünüyor çok hafif ve lezzetli bir pasta:)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

tiramisuyu bende cok severim...ellerine saglik canim harika gorunuyor...sevgiler..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bayılırım desem, hepsini yiyebilirim desem, tabağı sıyırabilirim de hatta pırıl pırıl, evet o derece:)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ellerine sağlık Gülay'cığım.ben bu tür tiramisuyu herzaman daha cok tercıh edıyorum.nefis olmus.sevgiler:)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bayılırım!!! ELlerine sağlık Gülay'cım, kaldıysa bir dilim alabilir miyim? :)

kalpkurabiye dedi ki...

bende galiba bir ben denemedim desemm:))
evde kimse sevmiyor:) yanaşmıyorlar ı ıh yapma diyorlar:) ama nişanlım seviyor sanıım evlenince yaparım oda doyasıya yer:)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ben de uzun zaman hazır kekle yaptım ama sonra kedi dilini keşfedince yapmaz oldum. her halini severim, eline sağlık

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bende cok severim tiramisuyu, ellerine saglik canim... kocaman sevgilerimle..

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık bayılırım tiramisuya

Unknown dedi ki...

mmm nefis görünüyor ellerinize emeklerinize saglik canim.Diyetteyim ama ara sira bozu veriyorum galiba bu tiramusudan olsa simdi bile hic affetmem yerim afiyetler olsun öptüm.

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14fitflops
true religion outlet
cheap jordan shoes
nike outlet store
nike trainers shoes
polo ralph lauren
christian louboutin uk
jordan shoes
ray ban sunglasses
miami heat jersey

zzyytt dedi ki...

lacoste polo shirts
kd 11
adidas stan smith women
adidas pure boost
michael kors handbags sale
kayno
tory burch outlet
nike air max
hermes belt
yeezy shoes