Bu Blogda Ara

6 Kasım 2010 Cumartesi

Nişan Kurabiyesi

Ayfer hanım bana telefonla ulaşıp, kızı Serap hanımın nişanı için sipariş verdiği kurabiyeler.. Sonra Serap hanımla bir kaç gün uzun uzun telefon görüşmelerimizde renklerine, modeline karar verip adet olarak ise 50'den başayıp 100 adette son bulduğu kurabiyelerin dün yerine sağ salim ulaşmış olması haberi beni çok mutlu etti.. Benim için ayrı bir yeri olan bu kurabiyeler memletim Kırklarelin'den bana bloğum sayesinde ulaşmış olmaları... Böyle güzel bir günlerinde mutluluklarına beni de ortak ettikleri için burdan teşekkür ediyorum...

Serap&Levent çiftini burdan bir kez daha kutlayarak, mutluluğunuz her daim olsun, ömür boyu sürsün inşallah demek istiyorum...

7 yorum:

Ozlem dedi ki...

Hersey cok guzel gorunuyor. Sayfanizin ve yaptiginiz bu seker hamurlu kurabiyelerinizin hayraniyim. Bir sey sorabilirmiyim acaba? Bu kurabiyeleri onceden yapsak seker hamurunu da uzerlerine kaplasak, Bir kac hafta paketlenmeye hazir sekilde buzlukta yada buzdolabinda saklayabilirmiyiz? Yada sizin onereceginiz saklama yontemi ne olur?

çeşnici Handan dedi ki...

Çok zarif olmuşlar.Çiceklerin renk uyumuna bayıldım ellerine sağlık canım. Yeni nişanlı çifte de mutluluklar dilerim.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ne güzel böyle mutlu günler için kurabiye tasarlamak
ellerine sağlık çok şık olmuş

pelince dedi ki...

Çok güzel olmuşlar,güllere bayıldım....
emeklerine sağlık.

Kocaman Sevgiler.

Gülcan dedi ki...

HARİKA OLMUŞLAR ELLERİNİZE SAĞLIK.YENİ ÇİFTİMİZE ŞİMDİDEN MUTLULUKLAR DİLERİM SEVGİLER.

dokuzuncubulut dedi ki...

Yaptığınız birbirinden lezzetli ve şık kurabiyelerle, birilerini mutlu etmek, onlarla bu mutlu günlerini paylaşmak ne keyiflidir kimbilir.
Ellerinize sağlık olsun.

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Çok emek istiyor ama çok güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık, Sevgiler..