Bu Blogda Ara

12 Nisan 2010 Pazartesi

Fındıklı Portakallı Kek

Yine mi kek dediğinizi duyar gibiyim:) Son zamanlarda blog için yeni tarifler denemek için mutfağa girmeğe fırsat bulamıyorum... Bloğu arşivdeki tarifler ile güncelliyorum... Bu aralar bol bol geziyorum.. Güzel havaların tadını çıkartıyorum:)
malzemeler:
  • 3 adet yumurta
  • 1,5 çay bardağı şeker
  • 1,5 çay bardağı sıvı yağ
  • 1.5 çay bardağı portakal suyu
  • 1 tatlı kaşığı portakal kabuğu
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2 su bardağı un
  • iri dövülmüş fındık

yapılışı: Yumurta, şeker ve portakal kabuğunu 7-8 dakika çırpın. Sırasıyla sıvıyağ, portakal suyu ve tarçını ekleyip 2-3 dakika düşük devirde çırpın. Unu, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip tahta kaşıkla karıştırın. Kek kalıbını margarin ile yağlayıp, harçı dökün. Üzerine iri dövülmüş fındığı serpin. Önceden ısıtılmış fırında 40-45 dakika pişirin.

19 yorum:

Şehnaz dedi ki...

GÜLAYCIM BEN SENİN KEKLERİNİN HAYRANIYIM...ÇOOOOK GÜZEL..ELLERİNE SAĞLIK CANIM....

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR...

kalpkurabiye dedi ki...

kekler böyle şahane olunca hayatta öyle cümleler kurmayız canım merak etme nefis görünüyor:))

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

arkadasşım keklerine bayılıyorum ellerine sağlık..
sevgiler

Unknown dedi ki...

yine mi kek demeyecegim çünkü kek tariflerine ve onları denemeye bayılıyorum.ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Cok nefis görünüyor gülaycigim ellerine saglik

Unknown dedi ki...

Gülaycım ellerine sağlık kek ve su
nmun harika mutlu haftalar öpüyorum

Sevil Şahin dedi ki...

ben yinemi kek demiyorum aksine çok sevdiğim için seninde soft bowl ile yaptığın kekleri gördükçe daha çok hoşuma gidiyor balım
ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

Olsun yine kek olsun evler mis gibi kek koksun!
Ellerinize sağlık çok doygun bir kek duruyor karşımızda.

ZUHAL dedi ki...

Yine mi kek.şaka tabi ki Gülaycım Keke doyulur mu hiç.Ellerine sağlık Gülaycım.

ZUHAL dedi ki...

Yine mi kek.şaka tabi ki Gülaycım Keke doyulur mu hiç.Ellerine sağlık Gülaycım.

Yemekbahane dedi ki...

herşey muazzam..bayıldım.

GÜL dedi ki...

yeni tarifler denemeye devam harika olmuş eline sağlık

Unknown dedi ki...

kek üstelik de portakal kokulu misssler gibi ve biz yinemi kek diycez öylemiiii??
çok lezzetli olmuştur herhalde fındıkları da bol bol oooohhh ellerine sağlık Gülay

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Gulay'cigim,
Kekin harika olmus.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

Adsız dedi ki...

ben biraz önce fırından çıkardım. harika, çok başarılı!!

Adsız dedi ki...

Yaa anlamıyorum 2 bardak un az değil mi geçen yaptım bu tarifi içi cıvık oldu..Tüm anlatılanlara harfiyen uydum..Sorun ne olabilir..Çoook üzgünüm gece vakti ev halkını da rahatsız ettim o kadar beklediler..:(

Adsız dedi ki...

hariikkkaaa oldu tşkederiz:)

zzyytt dedi ki...

links of london
longchamps
goyard handbags
pureboost
adidas tubular
off-white
coach outlet stores
yeezy
james harden shoes
birkin bag