Bu Blogda Ara

14 Nisan 2010 Çarşamba

Enginarlı Dip Sos

Leziz dergisi için hazırladım bir tarif.. Tam mevsimindeyken enginarlı farklı bir tarif arayanlar için hem pratik hemde güzel bir tarif:) Tabi dergideki fotoğrafını gördükten sonra fotoğraf çekme konusunda ben bi şey bilmiyormuşum dedim:) dergideki fotoğrafını görmek için burayı tıklayın....
malzemeler:
  • 800 gr. enginar
  • 2 diş sarmısak
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • karabiber
  • zeytinyağı
  • limon
  • tuz

yapılışı: Enginarları limonlu suda haşlayın. Enginarı, ardından da sarmısak, kimyon ve 3 yemek kaşığı zeytin yağını robata koyup karıştırın. Püre haline gelince tuz ve karabiber atın. karıştırın. Püreyi servis yapacağınız kaseye alın. Bir cezve içinde zeytin yağını kızdırıp, içine pul biber, kırmızı toz biber atıp, karıştırın. Pürenin üzerinde gezdirin. Sıcak pide yada galete ile servis edebilirsiniz...


afiyet olsun....

8 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Değişik ve güzel eline sağlık canım.

Sevil Şahin dedi ki...

canım tekrar tebrik ederim seni canım
harika olmuş ellerine sağlık
sevgiyle kal

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm enginarla yeni tanışan biri olarak güzel bir alternatif oldu bana:))

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık enginara bayı
lırım denemek lazım öpüyorum...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

çok beğendim.teşekkürler yeni bir alternatif sundun bize.ellerine sağlık...öpüyorum

GÜL dedi ki...

ellerine sağlık

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Tam bandira bandira yenilebilecek harika bir lezzet olmus bu dip sos, ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle