Bu Blogda Ara

28 Nisan 2010 Çarşamba

Bloğum 1 Yaşında!!!

Geçen yıl bu gün kardeşim Tülay benden kısa bir süre önce yaptığım şekerpareyi tekrar yapmamı istedi. Uzun süredir sessizce takip ettiğim ve yüzlerce tariflerini denediğim blogların hangisinden şekerparenin tarifini alıp denediğimi hatırlayıp bulamadım:) Kendime kızgınlıkla niye ben bir blog açıp yaptıklarımı buraya not almıyorum dedim:) Yapabilirmiyim acaba deyip blog oluşturu tıkladım:) Ve uzun bir süre önce etimekli salata yapıp fotoğrafını çekmiştim. Bilgisayarımda kayıtlıydı. Tabi o fotoğrafı çekerken böyle bir şey yapmak aklımın ucundan bile geçmiyordu. Sadece görüntüsünü beğendiğim için çekmiştim.. İlk tarifim olarak çekine çekine eklemiştim.. Dedim ya blogların çok sıkı takipçisiydim. Hemen blog manşete ekledim. İki dakika içinde sevgili Disal'den ilk yorumumu alınca bendeki sevinci şaşkınlığı görmeliydiniz... Çok güzel şeyler olacak dedim:)
Tabi bu bir yıl içinde neler yaşadım neler... Her biri aklıma gelince gülümserim:) daha 20 günlük bir blogcu iken kalktım blocular yaz pikniğine gittim. o günkü heyecanımı anlatamam.. ben 40 uçurmaya geldim dedim:). Tabi daha orda kimse beni tanımıyordu.. Böylece başladı güzel dostluklar... Sonra birçok buluşmalara, etkinlikte katıldım.. Çok cici dostlarlarım oldu...
Önceleri yakın çevrem takip etmeye başladı. Aldığım her bir tebrik ettikleri telefonlar ve mailler ile daha bir hevesle yeni şeyler denemeye, yazmaya başladım... Telefon edip akşama misafirim var nasıl bir menü hazırlayım diye soran Serap'ı, mailler gönderip beni tebrik eden Burcu'yu, Defne'nin doğum gününde tanıştığım yemek bloglarının çok sıkı takipçisi olan halası Merve hanımı benim gülay mutfakta olduğumu öğrendiğinde verdiği tepkiyi:) Hiç tanımadığım bir izleyiciğim Yeliz'den aldığım mailler ile bloğumdan denediği tariflerimle çok güzel iltifatlar aldığını ve hatta seni rüyamda gördüm diye başlayan mailini, ayrıca şuan aklıma gelmeyen ama o an beni çok mutlu edenleri hiç unutmayacağım!!!
Tabi bunların yanı sıra boş vakitlerimin bir çoğunu mutfak gereçleri satan mağazalarında kendimi bulup, beğendiğim tek parça çeşitli modelde aldığım onlarca tabağım oldu:) market reyonlarını gezip yeni çıkan ürünleri yada daha önce denemediğim bir ürün varmı diye arayışlarım..
Bu gün fazla yazdım sanırım yazdıkça yazısım var:) Neyse toparlayım iyi ki o şekerparenin tarifini bulamayıp yazmaya başlamışım.. Daha nice uzun yıllar burda olmam dileğimle... Beni izleyen, beni yorumları ile yanlız bırakmayan herkese çok teşekkür ediyorum...

sevgiler....

28 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Ne guzel anlatmisin hikayeni :)Daha nice yaslara hep beraber:)

http://insideofmypurse.blogspot.com

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülaycığım ne iyi etmişinde açmışın blogunu...


Nice mutlu uzun senelere canım...

Unknown dedi ki...

Canım nice güzel yaşlara ve payla
şımlara inşallah öpüyorum...

Saglıklımutfak dedi ki...

Gülaycım mutlu yaşlar.iyi ki açmışsın canım. öptüm seni

Gamze Konuk dedi ki...

Nice mutlu yıllara inşallah en sıcak sevgilerimle...

kalpkurabiye dedi ki...

canımm mutlu yaşlar dilerimm bloğuna:))
seni tanıdığım için çok şanslıyımm:))

HAVVA dedi ki...

Sevgili Gülaycığım, iyiki tarifini bulamayıp başlamışsın yazmaya...Arkadaşım olduğun için kendimi şanslı hissediyor ve gurulanıyorum. İyi ki varsın... Beraberce nice uzun güzel yıllara inşaallah... Sıkıca kucaklıyorum seni canım benim...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Sevgili Gülaycığım iyiki yazmışsın iyiki seni tanıdık. Tariflerin yazıların sunumların hepsi harika ama önemli olan sen çok içtensin kendinsin kendini yazıyorsun ve bu kadar harika tariflere rağmen çok mütevazisin. Daha nice yıllar harika tarifler diliyorum.Annene saygılar çok öpüyorum.

Fuat Gencal dedi ki...

Nice senelere inşaallah.

Saygılar.

Yeşim dedi ki...

Ne güzel anlatmışsınız duygularınızı şu an ben sizin ilk açtığınız günlerdeki duygularınızı yaşıyorum çünkü blogum çok yeni daha inşallah bende sizin gibi dotluklar kurabilirim blogum sayesinde :)
nice senelere ...
yeşim

Unknown dedi ki...

evet canımın içi .seni tebrik ediyorum.çok başarılı buluyorum .bende senin bloğunu takip ediyorum.nice uzun senelere .iyiki varsın iyiki arkadaşımsın.başarılarının devamını diliyorum.

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

bu leziz blogun yeni yaşı kutlu olsun :)

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

nice nice yıllara inşallah.

Gümüş Tepsi dedi ki...

uzun yıllar bloğunun devam etmesi dileğimle,nice yıllara hep beraber

NİHAL dedi ki...

Sevgili Gülay, seni gönülden tebrik ediyorum. Bloğuna yeni ve mutlu yaşlar diliyorum. Umarım bütün hayallerin gerçek olur. Sevgiler...

NURSEL dedi ki...

Ben senin blogunu Havvacığım sayesinde tanıdım (inşallah birgün yüz yüze tanışmakta nasip olur.) Blogunda yer alan çoğu tarifler çocuklarımın kreşindeki sürpriz gününe birşeyler yapmama yardımcı oldu. Seninde dediğin gibi iyiki şekerpare tarifini bulamamışsın. Nice uzun seneler burada seni görmek dileğiyle......

Krema Tadında dedi ki...

kutlu olsun nice uzun senelere ...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ne güzel kazanımlar veriyor değil mi?
Her daim kazanımlarınızı ekleyebilmeniz dileğiyle..Daha nice seneler devirmeniz dileğiyle..

Sevil Şahin dedi ki...

gülaycım iyiki açmışsın ve iyiki tanımışım seni
nice mutlu seneler inş. canım
sevgiler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Gülaycım iyi ki açmıssın blogunu ve iyi ki seni tanımışım. canım içtenliğin, güzel gülüşün yeter senin. sevgiler

Unknown dedi ki...

umarım daha uzun yıllar beraber oluruz.

boncuk mutfakta dedi ki...

Nice senelere Gülaycığım .İyi ki açmışsın bloğunu öpüyorum canım.

Narince dedi ki...

Nice yıllara Gülay'cığım!

bgenlik dedi ki...

Merhaba Mutfakların en güzel kızı iyi doğdun iyi ki bu siteyi kurdun
yeni yılda da başarılar diliyor herşeyin gönlünce olmasını diliyorumm.

İYİ Kİ DOĞDUNN...
BURCU TAKİPTE...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

1. Blog yasin kutlu ve mutlu olsun. Daha nice nice blog yaslarina hep beraber diyorum.

Iyi ki aramiza katilip bizlerle birlikte bu yolda ilerlemeye devam ediyorsun arkadasim.

Sevgilerimle

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Daha nice güzel anılara...
Mutluluuğun daim olsun

Kucak dolusu sevgiler canım

Adsız dedi ki...

Çok şanlıyım böyle bir ablaya sahip olduğum için canım şunu istiyor demem yetiyor.tabi kötü tarafıda var böyle marifetli ablanın tembel kardeşi oluyo.

Canım ablam ve kızımın bir tanecik teyzesi bloğunla nice yaşlara...
tülay

Behiye Sönmez dedi ki...

Daha nice güzel paylaşımlara..bu güzel blog iyi ki doğmuş:)