Bu Blogda Ara

14 Mayıs 2011 Cumartesi

Çiçek Sepeti Pastası

Daha bloğum olmadığı yıllarda keyifle takip ettiğim limonlu kek bloğunda kızları için hazırladığı doğum günü kutlamalarına yer verdiğinde gerek menüsü olsun gerek hazırladığı pastalara bakıp, imrendiğim çok olmuştu. Gel gelelim aradan zaman geçip, ben blog yazmaya başladım. Ve sevgili Neval ile tanıştık. Aramızda güzel dostluk oluştu. Bir çok etkinlikte görüştük ve hatta evlerimize konuk olduk.. Bunları neden mi anlatıyorum:) Çünkü Neval bu yıl Aslı'nın doğum gününü ailecek ve sınıf arkadaşları ile iki ayrı kutlama yapacaklarını, benden de bir tane pastasını benim yapmamı istediğinde çok heyecanlanmıştım. Ve bu pastayı keyifle hazırladım.. Teşekkür mail'inde yazdığı övgü dolu sözler ile çok mutlu oldum..
Aslı'nın doğum gününü geçte olsa bir kez daha burdan kutlayarak, sevdikleri ile birlikte bir ömür boyu mutlu, sağlıklı, başarılarla dolu yaşlar diliyorum...

12 yorum:

nesrin dedi ki...

Cok sirin bir pasta olmus gercekten. Ellerinize saglik.

canimçektipişirdim dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık..

Özgen dedi ki...

Çok şık olmuş ellerine sağlık sevgiler...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM ELLERİNE SAĞLIK

bolkepce dedi ki...

Çok güzel çok. İsmiyle müsemma, tam çiçek sepeti. Ellerinize sağlık.

Gülcan dedi ki...

cici bici çok güzel al beni al beni diyor ellerinize sağlık.

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel bir pasta olmuş, renklerine bayıldım Gülaycım..
Sevgiler...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Ellerinize saglik goruntu harika tam bi bahar pastasi olmus. Bu blog arkadaslarla gorusenleri kiskaniyorum:) biz yurt disinda oldugumuz icin oyle bi firsayimiz olmuyor,Allah muhabbetinizi arttirsin insallah.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Tam bahar pastası olmuş, ellerinize sağlık.

yemekbiraşk dedi ki...

bende çok beğendim... güzel pasta olmuş:)
sevgilerimle..

kalpkurabiye dedi ki...

canımm çok şirin bir pasta olmuşş:)
ellerine sağlık:)
sevgilerimle:)

Limonlu Kek dedi ki...

Gülay'cığım, pasta görüntüsü kadar lezzeti ile de muhteşemdi. Koca pastadan bir minik parça bile kalmadı zaten :) Ellerine emeklerine sağlık, bir teşekkür de buradan etmemek olmazdı :)