Bu Blogda Ara

25 Şubat 2011 Cuma

Tepside Kumpir

Pratik kumpir mi? Garnitürlü patates salatası mı? desem bilemedim:)
malzemeler:
  • patates
  • kaşar peyniri (rendelenmiş)
  • tereyağ yada sıvıyağ
  • sosis
  • salça yada rendelenmiş domates
  • tuz
  • üzeri için;
  • bezelye
  • havuç
  • mısır
  • kornişon turşu
  • dolma yeşil zeytin
  • ketçap, mayonez

yapılışı: Patatesleri haşlayın. Kabuklarını soyup, bir kapta ezin. İçine rendelenmiş kaşar peyniri, tereyağ ve tuz ekleyip karıştırın. Tepsiye alıp yayın. Bir tencereye sıvıyağ koyup, salçayı ekleyip karıştırın. Biraz sıcak sıcak su ekleyip, dilimlenmiş sosisleri içine atıp pişirin. Sosisleri patatesin üzerine yayın. ( hazırlarken patatesler ve sosisler soğumuş ise üst malzemesini koymadan bu hali ile fında 10 dakika ısıtıyorum) Bezelyeyi haşlayın, havuçları küp şeklinde doğrayıp haşlayın, kornişon turşuyu minik küpler halinde doğrayın, Zeytini dilimleyin. Bezelye, havuç, mısır ve turşuyu bir kasede karıştırıp, üzerine yayın. Ketçap, ve mayaonez ile süsleyin

23 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

harika bir tarif.not aldım.inşallah deneyecem canım.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

Saglıklımutfak dedi ki...

Çok pratik çok leziz. ellerine sağlık görüntü iştahları tavan yaptırıyor:)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycığım ismi ne olursa olsun görüntü o kadar güzelki ellerine sağlık sevgiler...

yedirenk dedi ki...

gerçekten çok leziz görünüyor,ellerinize sağlık...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım şahane olmuş. Özellikle tam bir renk şöleni olmuş.
Ellerine sağlık canım

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Çok güzel olmuş deneyeceğim inş elinize sağlık sevgiler..

Gülcan dedi ki...

HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK.

Unknown dedi ki...

Kumpir yiyemiyorum ama seyretmek için bile yapabilirim ellerine sağlık Gülaycımmmm

Sevtap dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Hayırlı cumalar...

Banu dedi ki...

Nefis görünüyor hımm ellerine sağlık canım. Sevgilerimle...

MUTFAKISTAN dedi ki...

ELLERINE SAGLIK
HARIKA GORUNUYOR MISS GIBI OLMUS
SEVGILER

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

bu sunum cok hos olmus hemde pratık ellerıne saglık:)

Unknown dedi ki...

gülay'cım ellerine sağlık ben de çok yaparım lezzetine doyamıyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerine sağlık olsun
ben patates pizzası şeklinde sık sık hazırlıyorum kahvaltılara nefis oluyor sahiden de:))
öpüyorum canım..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

çok lezzetli oluyor,ben üzerine sosisleri doğradıktan sonra biraz kaşar peyniriyle fırınlayıp sonra üzerine garnitür,ketçap,mayonez koyuyorum senin yaptığın haliyle de nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım

DAMLA dedi ki...

Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Aycan dedi ki...

Renkli renkli nede güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

Hayat Penceremden dedi ki...

Harika görünüyor .Ellerine sağlık gülaycım

sibelyalcincom dedi ki...

İsim önemli değil görüntü süper:)))

MİHRİ GÜL dedi ki...

bayılırım kumpire .ellerine sağlık canım çok güzel hazırlamışsın...

Beyaz dedi ki...

bugün denedim tarifnizi.gerçekten harika oldu.bundan sonra dışarda kumpir yemek yok :)

Webmaster dedi ki...

Facebook Beğeni Hilesi Nasıl Yapılır?