Bu Blogda Ara

6 Temmuz 2009 Pazartesi

FIRINDA KABAK MÜCVER

Kızartma olarak yapılan mücvere göre tadı biraz farklı olsada daha hafif hem de lezzetli bir yemek. Yanında yoğurt veya ayran ile servis yapabilirsiniz.

malzemeler:
  • 5 adet orta boy kabak
  • 1 adet havuç
  • 1 adet kuru soğan (yada 3 adet yeşil soğan)
  • 1/2 demet dereotu
  • 2 adet yumurta
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • tuz

yapılışı: Kabakları, havucu ve soğanı rendeleyip derin bir kaba alın. Dereotunu ince kıyıp içine atın. Yumurtayı kırın. Sıvı yağ, unu, kabartma tozu ve tuzu ekleyip karıştırın. Yağlanmış fırın tepsine boşaltın.(ben kare borcam kullandım). 180 derece fırında 35-40 dakika pişirin.


afiyet olsun....

16 yorum:

aleyna dedi ki...

gülaycım eline sağlk.bayılırım mücvere.bende bugün evimde pişirdim.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel bir sunum olmuş...

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık gülaycım hiç böyle denememiştim daha hafif olduğu kesin. denemeke fayda var.

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim.
Ne kadar güzel olmuş.
Miss gibi.
Sevgilerimi yolluyorum.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefisss görünüyor nefisss
ellerinize sağlık
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Sevgiler..

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor..sevgiler..

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım kızartmasını severim fırında hiç denemedim sanırım daha hafiftir sevgiler

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK . MÜCVER FIRINDA DAHA HAFİF OLUYOR .DENEMEYENLERE DUYRULUR:)
SEVGİLER

meleginmarifetleri dedi ki...

Bencede diğerinden daha sağlıklı kızaranı hiç yiyemem çok yağlı olduğu için..
Ellerine sağlık..
Sevgiler.

gelincik dedi ki...

bende bu halini çok seviyorum çok hafif vede lezetli oluyor sunumda harika ellerine sağlık
sevgiler....

Hülya dedi ki...

Mücver her zaman kurtarıcı yemeğim olmuştur benim.Seninki daha sağlıklısı elbet.Ellerine sağlık.

maral dedi ki...

ablacım ellerine saglık normal mücver yapıcaktım sizin tarifinizi görünce hemen değistirdim anında yapıp fırına sürdüm :)ımmmmm mükemmel olacak kesin denemeyenlere duyrulur :) ellerine yüregine saglık...

raybanoutlet001 dedi ki...

steelers jerseys
michael kors handbags sale
nike outlet
coach outlet online
boston celtics
ravens jerseys
ferragamo shoes
christian louboutin sale
ecco sandals
michael kors uk

Unknown dedi ki...

fila shoes
nike flyknit
goyard
michael kors purses
lebron 16
fila outlet
air jordan 11
mbt shoes
adidas nmd
ysl handbags

roger dedi ki...

I have never tried this but will make it in the next few days, thank you so much