Bu Blogda Ara

5 Temmuz 2009 Pazar

ÇİLEKLİ ROKOKO


Dondurma tadında bir pasta...
malzemeler:

  • 1 paket kremşanti
  • 200 ml çilekli süt
  • 1 yumurta
  • 1 yemek kaşığı şeker
  • beze

yapılışı: Çilekli süt ile krem şantiyi çırpıyoruz. Şeker ile yumurtayı ayrı bir kapta çırpıyoruz ve hazırladığımız krem şantimize ekleyip çırpıyoruz. Şeklini almasını istediğimiz bir kabı aliminyum folyo ile kaplıyoruz. Bezelerimizi ters olarak diziyoruz. Kremşantimizi boşaltıp düzeltip bezelerden bir sıra da diziyoruz. (bezelerin sayısını vermedim benim kullanığım bezeler küçüktü 18-20 adet kullandım)Bir gece derin dondurucuda bekletip servis edeceğimiz tabağa ters çevirip servis yapıyoruz.

afiyet olsun..

6 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

OH SÜPER YA .ELLERİNE SAĞLIK BENDE BAZEN EVDE BEZELER KALIYOR NE YAPASAM DİYE DÜŞÜNÜRDÜM.İŞTE GÜZEL BİR FİKİR DENEYELİM BAKALIM
SEVGİLER

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerine saglik sabah sabah canim cekti .Sevgiler öptüm canim.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık görüntü süper...
Emimim tadıda öyledir tam yaz tatlısı olmuş:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bezeler ne kadar hoş bir görüntü sağlamış.

ellerine sağlık canımm..

Unknown dedi ki...

Süpper görünüyor süpperrrr:)

İlker Ergin dedi ki...

Nefis görünüyor canım.ellerine sağlık...Sevgiler...