Bu Blogda Ara

19 Ocak 2015 Pazartesi

Narlı Brokoli Salatası

Daha önceki yıllarda brokoli salatası yaptığımda brokolileri haşlayıp, yapardım. Çiğ olarakta gayet güzel oluyormuş. Bu salataya çiğ olarak sadece çiçek kısımlarını doğradım. Tabi uç kısımlarını atmadım :) onlarıda buharda haşlayıp, zeytin yağında soteleyip, yoğurtladım. Nefis oldular;)
malzemeler:
1-2 demet brokoli
1 adet nar
1 kutu mısır
1 adet kırmızı biber
5-6 adet kornişon turşu
1 su bardağı ceviz
sosu için: 
zeytin yağ
limon
nar ekşisi
yapılışı : Brokolinin çiçek kısımlarını bıçakla doğrayın.(isterseniz rondadan da geçirebilirsiniz) Kırmızı biberi doğrayın. Az zeytin yağında soteleyin.(arzu ederseniz çiğ olarakta kullanabilirsiniz) Narı ayıklayın. Cevizi tavada 10 dakika kavurun. (yağ koymadan) Ilındığında elinizle minik minik doğrayın. Kornişon turşuyu minik minik doğrayın. Karıştırma kabına mısır ile birlikte hazırladığınız diğer malzemleri alın. Zeytin yağ, limon, ve nar ekşisi ile hazırladığınız sosu döküp karıştırın. Servis tabağına alın. 
afiyet olsun...

13 yorum:

keyiflisofram dedi ki...

Merhaba ,ellerine sağlık harika görünüyor ,sevgiler......

Nurşen Aksoy dedi ki...

Brokolinin her haline bayılıyorum...Bu salatada nefis olmuş,ellerine sağlık Gülaycım..

Güloanne mutfakta dedi ki...

Renkler süper canlı salata nefis ellerinize sağlık İzlemedesiniz sevgiler

sevdicann dedi ki...

Bu salata tam benlik.Mutlaka deneyeceğim canım.

filizceyemekler dedi ki...

Çiğ sebze yemek sağlıklı ama ben brokoliyi çiğ yiyemiyorum.. az da olsa haşlamalıyım...
Görüntü ve renkler çok güzel olmuş.. ellerine sağlık gülaycım:)

Adsız dedi ki...

Güzel bi blogunuz var.blog etkinliğinden geliyorum. sizi takibe aldım . bana da beklerim muhakkak http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/ ve facebook sayfam https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021?fref=ts

Bir Dilim Düş dedi ki...

Harikaaaa ellerine sağlık... Brokoli ve nar muhteşemm...

Sevgiler
Evren
www.birdilimdus.blogspot.com

hunerlieller dedi ki...

Hem saglıklı hemde çok renkli bir salata olmuş.Deneyecegim:)Elinize saglık

bademcicegi dedi ki...

Gülaycığım hiç dayanamam salataya nefiss nefiss görünüyor:) Ellerine sağlık.Öpüyorum canım

nergis mevsimi dedi ki...

Her şeyden önce bu tarz salataların renk uyumuna bayılıyorum.Çok güzel ve sağlıklı bir tarif, elinize sağlık.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika... ilgi ile takip ediyoruz. daha sık güncellenen paylaşımlar ile sitenizi devamının sürmesini tavsiye ediyorum.

http://sanayitipicaymakinesi.com/
http://www.remtamutfak.com/
Çay Makinesi
Çay Makinası

Unknown dedi ki...

qzz0724
kate spade outlet
puma outlet
tory burch outlet
manchester united jersey
fitflops sale clearance
air jordan 4
bottega veneta outlet
nfl jersey wholesale
ugg boots
michael kors outlet

Unknown dedi ki...

şimdi hazırlıyorum nefis nefis