Bu Blogda Ara

27 Mart 2014 Perşembe

Tikveşli ile En Çok Özlediğim

Üç dört gündür en çok duyduğum yada telaffuz ettiğim kelime özlettin-özledim oldu.
Bir süredir blogta sessizdim ama güzel davetler aldım. Bunlardan bir tanesi Tikveşlidendi. Bir kaç hafta önce bir cumartesi öğlenden sonra boğaz manzaralı hoş bir mekanda blogger arkadaşlarım ve Tikveşli'nin sempatik samimi ekibiyle bir araya geldik.. Hem tanıştık hem de Tikveşli'nin hazırladığı sadece sosyal medyada paylaştıkları klibi seyrettik.
iyi seyirler :)
                  
Klipte geçen kişi ve olaylar gerçek. Tikveşli Amerika'da bir süredir yaşayan üç genç Alara, Uğur ve Can'dan memleket özlemlerini anlatan bir klip çekmelerini istemişler. Kendilerine en çok neyi özlediğiniz sorusunu sorduklarında üçünden de annemi cevabını almışlar. Tikveşli klibin sonunda onlara süpriz yapmış ve anneleri ile buluşturmuş. İzlerken çok duygulandığım bir klip olmuş.. Bir çoğumuzun kendinden de bişeyler bulduğu...
Tikveşli markası bile bana memleketimi, çoçukluğu hatırlatır. Fabrikası Kırklareli/Lüleburgazda.. İnş bir fabrika gezisi ile tekrar buluşuruz:)
Bu güzel buluşma için Tikveşli ve sempatik güzel ekibine burdan tekrar teşekkürler.


1 yorum:

Limonlukek dedi ki...

Gülay'cım emin ol senin yazılarını ve tariflerini en çok özleyenlerden biri benimdir herhalde :) Bir de iyi dedin, bir fabrika gezisi ne güzel olurdu değil mi? :)Öpüyorum seni...