Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2013 Cuma

Gül Reçelli Kek

Ceviz, tarçın uyumu ve gül reçelinin verdiği aroma ile güzel bir kek oluyor benden söylemesi :) 
malzemeler:
4 adet yumurta
1/2 su bardağı toz şeker
1 su bardağı gül reçeli
1/2 su bardağı süt
1/2 su bardağı sıvı yağ
1 çay kaşığı tarçın
1 su bardağı ceviz yada badem
1 adet kabartma tozu
2,5 su bardağı un
yapılışı: Yumurta ve şekeri 7-8 dakika çırpın.Sırayla gül reçeli, süt, sıvı yağı ekleyin. Her eklediğiniz malzemeden sonra 1-2 karıştırın. Tarçın ve iri dövülmüş ceviz içini ekleyip, karıştırın. Un ve kabartma tozunu ekleyip, karıştırın. Yağlanmış kek kalıbına boşaltın. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında 40-45 dakika pişirin. Ben kek kalıbını tereyağ yada margarin ile yağlıyorum, kek kalıbında daha kolay çıkıyor. Bu ölçüler 24 cm'lik kek kalıbı için.. 

13 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis bir kek olmuş. sevgilerimle,

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

elinize sağlık.çok lezzetli görünüyor

LeylaK dedi ki...

ilk kez reçelli kek görüyorum :) hele ki gül reçelli olunca ahhh ettim ben. yazık dedim yav, kızarmış ekmeğin üzerinde ne güzel de yenirdiii :) tabi kekin tadını tahmin edemediğim için benim hayalim bununla sınırlı kaldı :) ellerine sağlık Gülay.

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım harika görünüyor sevgiler..

Petitepriincessa dedi ki...

Gülay hanım, harika bir fikir, bayıldım. Sizin güzel tariflerinizle öyle güzel misafirler ağırladım ki, çok teşekkür ederim :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

gül reçeline bayılırım..eminim keke çok yakışmıştır..ellerine sağlık

bilge dedi ki...

Çok güzel bir fikir. Mis gibi gül kokulu bir kek güzel olur diye düşünüyorum. Eline sağlık.
sadekahvekeyfi.blogspot.com

bilge dedi ki...

Bloguma hoş geldin. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

kokulu kek mis gibi olmuştur ellerine sağlık
sevgiler

Yemek Tarifleri dedi ki...

Çok güzel görünüyor valla :) Sevgiler.

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ayy süper,atlamışım bu keki ben..Nefis..Yenide hediye gül reçeli geldi hemen denemek istiyorum..Ama 1 su bardağı çk şekerli olmuyor mu??

raybanoutlet001 dedi ki...

louboutin shoes
patriots jerseys
oakley sunglasses
ed hardy uk
ralph lauren polo
ray ban sunglasses
cheap oakley sunglasses
cheap jordans
cleveland browns jerseys
new england patriots jerseys

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14air huarache
coach factory outlet
nike trainers
mbt shoes
san francisco 49ers jerseys
coach outlet online
polo ralph lauren
longchamp outlet