Bu Blogda Ara

4 Şubat 2013 Pazartesi

Nutellalı Truff

Mutfakta tek bir lokma bile çöpe giderse çok rahatsız oluyorum. Sizde kimsenin artık yüzene bakmadığı keklerinizi bu tarif ile allayıp, pullayıp bir şans daha verebilirsiniz :) Ben pasta için hazırladığım pandispanyadan kalan parçalar ile hazırladığım, sizin kekiniz cevizli, fındıklı ise eklemesizde olur, nemli kek ise yağ miktarını azaltabilirsiniz.. Aşağıdaki karışımı cheesecake tabanı olarak ta kullanabilirsiniz.. Geçen hafta aşağıdaki karışımı taban olarak kullanarak, üzerine orman meyveli kremşanti onu üzerine çikolatalı sos dökerek pasta hazırladım.. Kek yerine kurabiye hatta bisküvi bile olur..Bu öneriler uzar gider bende:)
malzemeler:
2 su bardağı kek
2 çorba kaşığı nutella (tepeleme)
2 tatlı kaşığı tereyağ (eritilmiş)
2 çorba kaşığı fındık (iri dövülmüş)
üzeri için:
toz antep fıstığı, hindistan cevizi vs..
yapılışı: Derin bir kaseye rondodan geçirdiğiniz kek kırıntılarını alın. Nutella, tereyağ  ve fındık kırıklarını ilave edip, kaşıkla iyice karıştırın. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp, elinizde yuvarlayın. Fıstığa, hindistan cevizine bulayıp, servis tabağına dizin. 
afiyet olsun...

27 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler, israftan kaçınmak için iyi bir fikir ellrinize sağlık:)

Nurşen Aksoy dedi ki...

Nutellayla çok leziz olur,ellerinize sağlık..sevgiler..

Coşkunlu Figen dedi ki...

olsa da yesek:) ellerinize sağlık çok sevimli ve de leziz görünüyorlar...

mutfaktaki acemi dedi ki...

artan kek ve kurabiyeleri ben de bu şekilde değerlendiriyorum. nefis oluyor. ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Muhtesem gorunuyor. Ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

Cok güzel görünüyoe ellerinize saglik

nevininyemekleri dedi ki...

Gulay iyiki mutfakta muhtesem seyler yapiyor. Ellerine saglik canim :)

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Bende bu şekilde değerlendiriyorum.Çok seviyoruz.Elinize sağlık gülay hanımcım
sevgiler

Asyadan Esintiler dedi ki...

mmmmm!nefis.elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Nutella ve truff harika bir şey.ellerinize sağlık

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Çok şık görünüyor trufflar, işte yaratıcı bir kadın yine iş başındaymış desenize ;))

Unknown dedi ki...

ne güzel bir degerlendirme.tam oglumun agzına layık olmuş.ellerine saglık.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Bir Nutella'dan vazgeçemedik. Neye girse yakışıyor.
Harika olmuş, ellerine sağlık Gülaycım, sevgiler.

mutfakta bir mimar dedi ki...

Artık kekler için gerçekten iyi fikir...

Ferkay dedi ki...

Nefis ellerinize sağlık..

Deniz dedi ki...

İsrafı ben de hiç sevmem, hele onca emek vererek yaptığım keklerin çöpe gitmesine hiç dayanamam. Tuff çok sık yapmıyorum ama bu şekilde değerlendirmek de çok hoş bir alternatif. Çok da şıklar. Ellerinize sağlık.

canikom dedi ki...

çok güzel bir tarif..kaç gün lezzetini korur acaba.

Unknown dedi ki...

geçen gün bende yaptım yiyenler doyamıyor gerçekten ellerine sağlık,iştah kabartıcı hali var :))))sevgiler...

nevininyemekleri dedi ki...

Canım seni mimledim bloğuma bakabilirsin..

Unknown dedi ki...

Ben de artan kekleri farklı şekilde değerlendiriyorum.Siz de çok iyi fikir vermişsiniz ellerinize sağlık.Sevgiler
Ben de beklerim:)

durme durme dedi ki...

Hediye çekilişime beklerim, sevgiler...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Elinize saglik..

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım benim yaptığın her şey gibi buda nefis. Benim sayfama da bir gel ;) sen varsın

caferengigül dedi ki...

Ben de bayılırım atmak yerine dönüştürmeye.Bu da çok iyi bir fikir.Hem de çok leziz bir fikir.Sevgiler.

ilhan dedi ki...

Tam beni aşar deyip geçerken nutellayı gördüm. Yüzyılın buluşudur bence.İçşindeki malzemelerle ve nutella ile tabi nefis. Ellerinize sağlık.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Katılıyorum!
Bence de hiçbirşey atılmamalı,israf edilmemeli..O nimetler değerlenir ve çok da güzel işler çıkabilir işte göründüü gibi.Bende geçen bir keki supangle de kullandım yani herşey mümkün.ellerine sağlık şık ve güzel de olmuş.

Unknown dedi ki...

OFF OFFF BENDE İNCİRLİSİNİ YAPTIM EN KISA SÜREDE PAYLAŞACAĞIM İNŞALLAH:))