Bu Blogda Ara

21 Aralık 2012 Cuma

Zeynep'in Pamuk Prenses Partisi

Bloğumu takip edenler sanırım zeynep'i tanıyorsunuz:) İlk diş buğdayını daha sonra 1. ve 2. doğum günlerini sizlerle paylaşmıştım.. Ve şimdide 4. yaş günümüzü kutladık... Pamuk prenses konsept fikri benimdi. Doğum gününe kadar zeynep ve annesi her detayı bilmiyorlardı. Tüm detayları belirleyip, görev dağılımı yaptım:) 
davetiyemizi elden ve mail ile gönderdik.
Hazırlıklar süresince her imdat dediğimde yetişen arkadaşlarım nebiye ve meltem sayesinde içime sinen güzel bir ekip çalışması oldu... 
tatlı büfemiz:
Pamuk prenses ve yedi cüceler doğum günü pastamız..
zeynep bir gün önce dolapta kaplanmamış halini görünce dağ pastası deyip durdu, bitmiş halini gördüğünde şaşkınlığı görülmeye değerdi..Parti boyunca ikimizin eteği de sarı deyip durdu...
 -nutella dolgulu cupcake
 -truffle

















-lolipop şekerlerimiz ve pamuk prenses kurabiyesi
-kırmızı kovalarda sarı, kırmızı ve mavi badem şekerleri
Tatlı ve tuzlu büfesi olarak iki masa hazırladık
 tuzlu büfemizde neler mi vardı?
- cevizli yoğurtlu havuç salatası -içinde farklı ne var diye soranlar çok oldu:)
 -zeytin yağlı yaprak sarması -nefisti
 -kısır- arkadaşımız derya'nın ellerinden
-peynirli poğaca - minik minik hazırladım
-naneli poğaca - tuzlular gözümüze az gelince son anda menüye dahil oldu
-tuzlu pastene kurabiyesi - ben çok bunlardan yedim sanırım:)
-haşhaşlı çörek - son zamanlarda benden en çok istek alan bir lezzet

-kavala kurabiyesi - kuzenim sibel ablam taaa edirne'den gelirken eli boş gelmemiş:)
-patatesli gül böreği (tarifi gelecek)
-ıspanaklı rulo börek (tarifi gelecek)
zeynep ve arkadaşları için ayrı bir masa hazırladık..
 zeynep, kreş arkadaşlarından İdil ve Berrak... bu kareyi çok sevdim...
 
İki doğdun zeynep!
seni çok seviyoruz...
Bu güzel günümüzde yanımızda olan herkeze çok teşekkür ediyoruz.. Bamboo cafe çalışanlarına ayrıca çok teşekkürler...

7 yorum:

Şeker Tadında dedi ki...

sevgili zeynep'e mutlu yıllar diliyorum.
ikramlıkların hepsi çok güzel olmuş hele de kostüme bayıldım :)

lezzettabağı dedi ki...

Gülaycığım zeynep e nice mutlu yıllar diliyorum Allah onların acılarını göstermesin bizlere. hep mutlu sağlıklı olsunlar daha ne isteriz.. parti çok güzel olmuş her şey ne kadar zengin ve özenli görünüyor..elinize sağlık valla maşallah diyorum.. sevgiler bırakıyorum.

Unknown dedi ki...

http://yemekbahane.blogspot.com/2012/12/yilbasi-sofrasi-menumuz-ve-yilbasi.html

esra yağız dedi ki...

Mutlu yaşlar Zeyneb'e! tüm güzellikler sizinle olsun,

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Maşallah nice sağlıklı mutlu yıllara inşallah. Hayatında hep hayırlı kararlar alsın...
Hazırlıklar bir harika, emeği geçen herkesin ellerine sağlık...

eminenin sırları dedi ki...

nice yaşlara insallah cok güzel bir doğum günü olmuş benim kızımda 4 haziranda 4 kaşına girecek bende şimdiden fikir araştırmasına girdim değişik cok güzel olmuş emeğinize sağlık

NURAY ŞANLIER dedi ki...

GİLAY HANIM MERHABA,
KIZINIZIN DÖĞUM GÜNÜ PARTİSİ ÇOK GÜZEL İYİ YAŞLAR DİLLİYORUM.KIZINIZIN KOSTÜMÜ ÇOK BEĞENDİM RİCA ETSEM NERDEN ALDIĞINIZI SÖYLEYEBİLİRMİSİNİZ.
NURAY
nuraykutlu@gmail.com