Bu Blogda Ara

2 Kasım 2011 Çarşamba

Tahinli Çıtır Rulo

malzemeler:
3 adet baklavalık yufka
2-3 çorba kaşığı tahin
1 çorba kaşığı sıvı yağ
1 çorba kaşığı toz şeker
3-4 kaşık ceviz
pudra şekeri
yapılışı: Baklavalık yufkaları üst üste koyun. Sıvıyağ ve tahini her yerine sürün. Toz şekerini serpin. İri dövülmüş cevizi her yerine paylaştırın. Uzun kenarından sıkıca sarın. İki parmak genişliğinde kesin. Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin. 175 derece fırında 15 dakika pişirin. Biraz ılınınca servis tabağına alın. Üzerlerine pudra şekeri serpin.
afiyet olsun....

18 yorum:

u.aydin dedi ki...

aman allahim o aralardan cevizler de gorunuyor degilmi? cok leziz gorunuyorlar.ellerine saglik.

bittermutfakta dedi ki...

Çıtır çıtır süper bişeye benziyor.Tahininde güzelliği işin içine girince kimbilir ne lezzetlidir.Elinize saglık gülay hanım
sevgiler

TuruncuTatlar dedi ki...

eline sağlık canım kıtır kıtır gözüküyorlar sağlıkla kal...

orece dedi ki...

Ay ben bunu denerim. Ellerine sağlık hem pratikmiş hemde havalı görünüyor...

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağlık canım...
lezzetini garantiliyor resimler...
sevgilerimle....

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım ben bunları pekmez ve tahinle yapmıştım çıtır çıtır olmuştu segiler...

Unknown dedi ki...

Ah bunu bilmemmi nefistir ellerine sağlık Gülaycım

LeylaK dedi ki...

merhaba Gülay... çok güzel bir tarif ve değişik. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

Mutfak Dili dedi ki...

Tek kelimeyle masallah diyorum/ tarifler kisa harika ne olsun. elinize saglik olsun. Sevgiler..

Lezzet sarayı dedi ki...

bu tarifi bir keresinde üzerinde pekmezle yemiştim ben o zaman şerbetli gibi olmuştu sanki baklava

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımmm ogg gülaycığım şahane gözüküyor ellerine sağlık:)

Sevil Şahin dedi ki...

Gülaycım lezzetli ve prtaik bir tarif olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler ,

LEZZETİKRAM dedi ki...

Gülaycım ellerine sağlık ,çok güzel oluyorlar tek atımlık :)

Aycan dedi ki...

çOK MERAK EDİYORUM.eN YAKIN ZAMANDA BENDE YAPİCEM.


eLLERİNİZE SAĞLIK.

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık.

Peygamberim İzinden dedi ki...

Çok pratik anlatımınız var. Sizden mantar kurabiye tairifi alıp yaptım. Herkes çok beğendi..Allah Razı olsun..Takipçinizim
Allah'a emanet olun.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sğalık canım nasıl nefis oluyor bunlar çıtır çıtır

Coşkunlu Figen dedi ki...

Bu tarifi ben de bayamda denedim hakikaten mütiş bir şey çıktı ortaya. Çıtır çıtır,hafif bir tatlı.Yeni bir blogcu olarak biriken tariflerimi yayınlıyorum.Takip ettiğim bloglar içindesiniz.Güzel tarifler için teşekkür ederim.