Bu Blogda Ara

12 Ekim 2010 Salı

Yonca Gıda ile Pazar Kahvaltısı

Geçtiğimiz hafta pazar günü sevgili Sevil'in organizasyonu ile Yonca Gıdanın kahvaltısına davetliydim.. Kahvaltı İTÜ Maçka Kampüsü'nün Sosyal Tesislerinde yapıldı.. Havanın yağmurlu olmasına ve üzerimdeki kırgınlığa rağmen katıldım.. Biliyordum ki ordaki sımsıcak sobetlerler ile kendime geleceğimi:) Vardığımda Sevgili Sevil ve Yonca Gıdanın yetkilileri son hazırlıklarını yapıyorlardı... Sıcak gülümsemeleri ile bizi karşıladılar.. Konuklardan daha kimseler yoktu.. On dakikaya kadar bütün konuklar geldi..
Kahvaltıya kardeşim ile birlikte katıldım.. Blog görüşmelerimizin sonunda eve gelip anlata anlata bitiremezdim.. Daha önce benimle birlikte katılma fırsatı olmamıştı.. Gel seni blog dünyam ile tanıştırayım dedim.. Günün sonunda memnun bir şekilde eve döndük...

Blogger dostlarımızla sık sık telefonda görüşsekte biraraya gelince konuşacak o kadar konular birikmiş ki... Hem keyifli sobetler edip, hem de kahvaltımızı yaptık...
Yonca Gıdanın pazarlama müdürü Canan Hanım slayt gösterisi ile ürünleri daha yakından tanıma fırsatı bulduk...
Yonca Gıda'nın yemek danışmanlığını yapan sevgili Ayşe Tüter'de aramızdaydı. Bizim tüm sorularımıza yanıt verdi... Yonca Yağ şişelerinin arka yüzünde Ayşe Tüter'den tarifler bulabilirsiniz...
Bu güzel organizasyonda çok emeği geçen sevgili Sevil'e, güzel paylaşımları için sevgili Ayşe Tüter'e ve tabi blogger arkadaşlarımızla biraraya gelmemize olanak sağlayan Yonca Gıda yetkililerine çok teşekkürlerimi iletiyorum...

10 yorum:

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Gulay'cım, ben de fotoğrafı görüp Gülay'ın yanındaki blogger arkadaş kim acaba demiştim. Meğer ailedenmiş. Hoşgelmiş kardeş yanımıza :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ahh ahh ben safıda o gün baktım durdum kızacağıza blogçu sandımdııııı :))..Ama benziyorsunuz..

Gerçekten güzel bir gündü

Saglıklımutfak dedi ki...

Bende arkadaşın sanmıştım:)Güzel bir gündü

Tümay Öztürk dedi ki...

Ben arkadaşın sanmıştım:) Bol sohbetli bir gündü:) Hatta sürekli konuşmaktan ben kahvaltı yapmayı atlamışım. Çıkışta kahvaltıya gittim desem inanır mısın:) Seni de tekrar görmek çok güzeldi:)

kalpkurabiye dedi ki...

canımmm ne güzel bir kahvaltı olmuş:)) yüzyüze olmak başka güzeldir eminim ki:)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Kardeşin ne zaman açıyor blogunu Gülaycım, o havayı teneffüs etti artık. sevgiler

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım kısmet olsaydı ben de o fotoğraflarda olacaktım. Ama malesef önceden verilmiş sözlerim vardı
Çok güzel bir gün olduğunu anlattılar bana
Oh, keyfiniz bol olsun canım
sevgiler

Gülcan dedi ki...

ne kadar güzel bir katılım olmuş bursaya gelirse bende allahın izniyle katılmak istiyorum.

Sevil Şahin dedi ki...

Gülaycım ben şahsım ve yonbca gıda adına geldiğin için teşekkür ederim
sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

merhabalar,
arkadaşım senin süper bir havuç mücverin varmış ben ona bakmaya gelmiştim ama göremedim.
Neyse biraz sayfanı karıştırayım bulurum sanırım :))
Sevgiler........