Bu Blogda Ara

8 Ekim 2010 Cuma

Doğum Günü Hediyesi Kurabiye

Nuray hanım Çorum'daki erkek arkadaşına, doğum günü hediyesi olarak mutlu dükkanda görüp çok beğendiği kurabiyeyi benden talep etti.. Daha önce hiç bu kadar büyük bir kurabiye pişirmemiştim.. Benim için bir ilk olan bu kurabiye 15*25 ebatlarında... Yerine sağ salim ulaştığı ve çok beğenilmesi haberleri beni çok mutlu etti..

Nuray hanım ile Volkan beyin doğum günleri aynı günmüş:) burdan her ikisininde doğum günleri kutlayarak kurabiye tadında, beraber bir hayat geçirmelerini diliyorum...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

çok cici :) ellerine sağlık..Hanımefendi ve arkadaşına mutlu yılar :)

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Çok hoş bir fikir. Evlilik yıldönümüm yaklaşıyor, ben de mi böyle bir sürpriz yapsam acaba?

masalmutfagi dedi ki...

Harika olmuş ellerinize sağlık..:)

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,çok şirin olmuş kurabiye::))))


Hemşehrime'de mutlu yıllar::))

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok mükemmel olmuş ellerinize sağlık

Gülcan dedi ki...

bizde burdan doğumgünlerini kutkuyoruz.bunlarda bir harika.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Bu haftasonu bahsettiğin kurabiye değil mi:))) Nuray hanıma selam:)) Nice yaşlara

Sevil Şahin dedi ki...

gülaycım süper olmuş tatlım bayıldımk
nuray hanımın erkek arkadaşı çok şanslı
afiyet bal olsun
bol siparişli günler dilerim
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ne hoş ne romantik bir hediye:)) emeklerine sağlık canım:))
harikasın:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Ya bunlar şahane! Alttakine de bayıldım! Sen hepsinin kalıbı var diyorsun ama bu iş bir de zevk meselesi. Bu konsepti düşünüp yapmak meselesi:) Kesinlikle ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Kurabiyeleriniz çok hoş ellerinize sağlık.Benim merak ettiğim bunları kırılmadan nasıl yerlerine ukaştırıyorsunuz? Özel ambalajları mı var?

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba,
kurabiye ölçülerinde kutunun içine önce jeletin kapla kapladım. alt ve üstüne bolca tül koymuştum. tabi kargoya verdiğimde sıkı sıkı tembih etmişti. kırılabilir dikkatli taşınsın diye..
yerine ulaştığında hiç bir şey olamamış haberini almak güzeldi..
sevgiler..