Bu Blogda Ara

27 Temmuz 2010 Salı

Nişan Kurabiyeleri

Güzel bir tatilin ardından herkeze merhaba:) En son gofretli pastanın tarifini yazdıktan sonra sizlere tatile gidiyorum hoşçakalın yazmayı düşünüyordum.. Ama fırsat bulamadım.. İzne çıktığım akşam iş çıkışı eve gelip bu nişan kurabiyeleri hazırladım. Ertesi gün teslim ettim ve aynı gün UNO'nun etkinliğine katıldım. Bir kaç saat sonra tatil için Erdek yollarına düştüm:) Beş günlük kısa ama güzel bir tatil geçirdim... İki üç gündür istanbul'dayım ama yazmak için yeni fırsat buldum.. Sizleri ve burda yazmayı çok özlemişim:)
Bu kurabiyeleri Burcu Hanım nişanında konuklarına ikram etmek için talep etti. Kurabiyenin tüm ayrıntılarını kendisi belirledi. Bana ise uygulamak kaldı. Burcu ve Sabit çiftine ömür boyu mutluluklar diliyorum....

12 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Çok şık ve leziz görünüyorlar. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılarımla.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım tatilinin güzel geçmesine çok sevindim. Darısı benim başıma...
Kurabiyeler çok güzel olmuş. Günün anlam ve önemine yakışmış.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Gülay'cığım,tatilinin güzel geçmesine sevindim canım..Kurabiyeler ise uğraşmana değmiş,şahane olmuşlar..Ellerine,emeklerine ve gönlüne sağlık canım..


Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Gülaycığım, tatilinin iyi geçmesine sevindim. Kurabiyeler çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

hanife dedi ki...

tatil kelimesi bile çok güzel darısı başıma..
Kurabiyeler harika olmuş çokta zarifler eline sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık kurabiyeler harika görünüyorlar.Nilanda favori olduklarına eminim

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok hoş ve lezzetli görünüyor.Ellerine sağlık,sevgilerrr...Öptüm.....

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

kurabiyeleriniz cok tatli gorunuyor
baya ugrasmisiniz ellerinize emeginize saglik

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ellerine sağlık canım

Sofinin yumaklari dedi ki...

ellerinize sağlık, muhteşem güzel görünüyorlar, bu arada bende bu kurabiye ve şeker hamuru pastasına hevesleniyorum deniycem umarım başarılı olurum

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ellerine sağlık tatlım,çok şık olmuşlar
öpüyorum

Adsız dedi ki...

Gülay Hanımcığım,
herşey için çok çok teşekkür ediyorum.Rüya gibi geçen nişanımızı el emeğiniz olan bu lezzetli kurabiyelerle tatlandırdığınız için.Hem ben hem de yemeye kıyabilen bütün misafirlerimiz bayıldılar...Yolladığınız tüllerle süslü şık sepetlerle ikram edildi konuklarımıza.Kurabiyeler elime geçtiği anda ne kadar doğru bir iş yaptığımı anladım.Ellerinize sağlık,çok emek vermişsiniz...Tekrar teşekkür ediyorum,görüşmek üzere...