Bu Blogda Ara

4 Şubat 2010 Perşembe

Gün Sofrası

Bu ayki gün sırası Ayten arkadaşımızdaydı. Geçen pazar günü canım arkadaşımız Ayten evinde bizleri çok güzel ağırladı. Kendisine bir kez daha burdan teşekkür ediyorum. Bu güzel lezzetleri yapan arkadaşlarıma ellerinize sağlık diyorum. Hepsi çok lezizdi.. Şimdi olsa yesem diye hiç geçiyorum:)
menümüzde neler mi vardı?
  • peynirli börek (ayten)
  • patatesli börek (yasemin)
  • karışık sebzeli kırmızı biber salatası(ayten)
  • kısır (havva)
  • elmalı havuçlu kereviz salatası(ben)
  • çilek pudingli kurabiye(ebru)
  • tek kişilik köstebek pasta(nihal)
  • cevizli kabak tatlısı (şermin)

19 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Harika bir masa, hazırlayanların ellerine sağlık, bu nefis lezzetlerin tadına bakabilenlere afiyetler olsun. Sevgiler.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH her sey çok güzel ..Ellerınıze sağlık.
Sevgilerle...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Nasıl bir sofra bu böyle.
Afiyet bal şeker olsun
Sevgilerimle

Saglıklımutfak dedi ki...

Valla böyle sofralar görünce imreniyorum gülay'cığım . hayatımda hiç güne katılmadığım için böyle sofralara imreniyorum . hazırlayanın ellerine sağlık yiyenlere de afiyet olsun ;)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Herkesin ellerine sağlık Gülaycığım.Sevgiler.Anneciğine de selamlar.Mine

kalpkurabiye dedi ki...

kıskanıyorum valla komşularımı özledimm kastamonudakii..:((( ne güzel allah muhabbetinizi artırsınn..

Sevil Şahin dedi ki...

gülaycım hepinizin ellerine saglık ne güzel olmuş herşey
bayıldım
hepinize afiyet bal olsun
sevgiler

HÜLYA dedi ki...

harika bir masa olmuş... ellerine sağlık... afiyet şeker olsun..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

emeği geçenlere sevgiler..
bereketler coşmuşş :)

Şehnaz dedi ki...

gülaycım ellerinize sağlık...harika birsofra....herşey çok güzel......

Adsız dedi ki...

Hersey harika görünüyor, herkesin ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

Canım hepsi birbirinden harika lez
zetler hepinizin ellerine sağlık.
Afiyet şeker olsun öpüyorum...

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ah o günde bende olsaydım :)
Gün buralara da uğramıyor genelde yaşlı insanlar dışarıda restorantlarda yapıyor günleri ondan böyle masaları bulmak çok zor :( Emeğine sağlık harika görünüyor.

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm hepsi harika
yapanların ellerine sağlık

Peri Sofrası(Nurperi) dedi ki...

Gerçekten herşey çok güzel görünüyor, herkesin emeğine sağlık, muhabbetiniz daim olsun gülaycım:))

Betül KAVAL dedi ki...

hepsi harika gözüküyor. ellerinize sağlık... afiyetler olsun.

sevgiler

made in funda dedi ki...

muhteşem bir masa olmuş.ellerine sağlık arkadaşının canım.

Mimosa Café dedi ki...

bayılırım gün sofralarına. içine dalmak istedim şu an :)

Unknown dedi ki...

michael kors outlet
yeezy
nike roshe
nba jerseys
golden goose superstar
goyard handbags
michael kors outlet handbags
jordan 12
nike roshe one
adidas shoes for men