Bu Blogda Ara

5 Şubat 2010 Cuma

Elmalı Havuçlu Kereviz Salatası

Gün menüsü için hazırladığım salata... Ben aşağıdaki ölçüler ile hazırladım. Siz kişi sayınıza göre artırıp veya azaltabilirsiz..
malzemeler:
  • 1 kg. kereviz
  • 2 adet havuç
  • 1 adet yeşil elma
  • 1 su bardağı ceviz
  • 500 gr. süzme yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez(isteğe bağlı)
  • 2 diş sarmısak
  • 2 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 1/2 limon suyu
  • 2 dilim portakal

yapılışı: Büyük bir kasede sarmısakları dövün. Üzerine yoğurtu, mayonezi, sıvıyağı ve limon suyunu ekleyip güzelce çırpın. Kerevizleri yıkayın ve soyun. Kerevizi rendeleyip yoğurta ekleyin. (ben kerevizin kararmasını önlemek için rendeyi kasenin üzerin koyup rendeleyip, arada karıştırdım) Havuçu yıkayın, soyun ve rendeleyip yoğurta ekleyip karıştırın. Elmayı yıkayın, soyup, rendeleyin ve yoğurta ekleyip karıştırın. Cevizleri elinizle iri parçalara bölerek yoğurta ekleyin ve karıştırın. Üzerini portakal dilimleri ve ceviz ile süsleyin.

afiyet olsun...

15 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

gülayım görüntü super eminim tadıda öyledir
afiyet bal olsun
sevgiler

aleyna dedi ki...

gülaycım ellerine sağlık.çokda güzel süslemişsin.sevgiler bitanem

Unknown dedi ki...

Canım kereviz salatasını çok sık ya
parım ama elmayla denemedim elleri
ne sağlık öpüyorum..

Betül KAVAL dedi ki...

benimde en sevdiğim salatalar arasında dır. Elma hiç katmamıştım bu zamana kadar birde o şekilde deneyeyim. ellerine sağlık canım.

sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

herzamanki gibi harikasın canım...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycığım senden gelen her tarif süper ellerine yüreğine sağlık.Çok da sağlıklı.İzmirden sevgiler.Mine

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Gülaycığım, ellerine sağlık. Kereviz salatasını hep sade yapıyordum. Havuçlu ve elmalı da lezzetli olacak gibi geldi şimdi.Sevgiler

Unknown dedi ki...

elma sayesinde kereviz tadı hissedilmiyor ceviz ilavesi ilede çok güzel oluyor ...
elinize sağlık..

LEZZETİKRAM dedi ki...

görüntü mükemmel ve tadı öyledir çok severim
sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba,
yesil elmanin bu güzel salataya verdigi aromayi gercekten cok merak ettim simdi, sonucunu merak ettigim icin en kisa zamanda malzemeleri alip deneyecegim, cünkü bu tür salatalari cok seviyorum:))

Bu güzel ve besleyici salata icin ellerine saglik diyorum.

Sevgilerimle

Şehnaz dedi ki...

gülaycım,tariflerin harika....buda çok güzel...ellerine sağlık....

rumma dedi ki...

Elma ile hiç denememiştim, ellerinize sağlık ,sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

elma aroması çok değişik olmuştur sanırımm deneyeceğim bunu yazdım bi kenara:)) ellerinize sağlıkk

Adsız dedi ki...

cnm ellerine sağlık...

raybanoutlet001 dedi ki...

nike shoes
ray ban sunglasses
basketball shoes
nike trainers
canada goose jackets
bills jerseys
49ers jersey
true religion outlet
san antonio spurs jerseys
coach factory outlet