Bu Blogda Ara

27 Ekim 2009 Salı

SİNANGİL'DEN HEDİYE PAKETİ

Geçen haftalarda Sinangil'den aldığım bir mailde “Lezzet Ustalarıyla Buluşma” temalı projeleri için yaptıkları araştırmalarında bloğumu inceleme ve paylaşımlarımı okuma imkanı bulduklarını ve sitelerinde bulunan, çok yakında hizmete girecek olan tarifler bölümüne benim de bir tarifimi eklemek istediklerinden bahsetmişler... Bu mail beni hem heyecanlandırdı hem de çok mutlu etti açıkçası... Ve geçen hafta içinde sinangil'in bir çok ürünü bulunan bir paket aldım..Bu güzel hediye paketi için sinangil ve kurumsal iletişimi'ne çok teşekkürler...

5 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim güle güle kullan hediyelerini
harika mamalar yapacağına eminim
şimdiden heyecanla bekliyorum sevgiler

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Gülaycım çok sevindim bu güzel habere, tebrikler:).
Ürünleri de güle güle kullan. Onlarla yapacağın nefis mamaların tariflerini bekliyorum:).
Sevgiler..
aslı

keskinli dedi ki...

canimürünlerini güle güle kullan tebrikler sevgiler

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

arkadaşım hediyelerini güle güle kullan çünkü çok güzel şeyler yapıyorsun sevgiler

Unknown dedi ki...

bape clothing
coach outlet handbags
fitflops sale clearance
hermes belt
yeezy
nike air max 2019
hermes handbags
james harden shoes
jordan retro 13
timberland shoes