Bu Blogda Ara

15 Ekim 2009 Perşembe

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM:)

İyi ki doğudum ben:) iyi ki tüm sevdiklerim sizler varsınız... Terzi söküğünü dikemezmişya o misal ben de kendim için pasta yapacaktım, sizlere gerçek bir pasta sunacaktım ama olmadı. Çok koşturmalı günler yaşıyorum. geçen hafta sonu zeyneb'in diş buğdayı, bu hafta sonu kuzenim menekşe'nin düğünü... pastanın üzerindeki mumlara bakıp aldanmayın orda o mumların 6 katı olması lazım:( yine de ben bir kaç yıl daha 29 yaşında kalmak istiyorum:)

sevgilerimle....

21 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım. Rabbim sevdiklerinle birlikte geçireceğin hayırlı bir ömür nasip etsin..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımmmmm
Aynı günmü doğmuşuz:))))
Doğuögünün kutlu olsun rabbim hayırlı uzun sağlıklı mutlu bir ömür yaşatsın ....

Sevtap dedi ki...

mutlu yıllar dilerim :)

birsence dedi ki...

canımm doğum gününü kutlarım..Allah sağlıklı uzun ömürler versin...tüm isteklerin gerçekleşsin..öpüyorum tatlım...

istebudurhayat dedi ki...

sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim dogum günün kutlu olsun .Saglikli huzur dolu bir yasam.Hersey gönlünce olsun.Sevgiler öptüm.

Adsız dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun...Sağlık mutluluk huzur dolu nice senelere...

Limonlu Kek dedi ki...

Gülaycığım nice nice güzel yıllar senin olsun, kucağın mutluluk, para, bebek dolsun :) (Daha ne diyeyim yani...)Öpüyorum canım...

hanife dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice sağlıklı huzurlu mutlu yıllar dilerim

özce dedi ki...

Gülay kuşummmm doğumgünün kutlu olsun. benimki de bugün:) Biz iki terazi seninle:) nice mutlu yıllara..mucx mucx

Canan dedi ki...

İyiki doğdun güzelim. Sevdiğin bütün insanlarla beraber nice yıllara inşallah.

Güzel yanaklarından öpüldün,
Canan

Adsız dedi ki...

Gülay'cım iyi ki doğdun ve iyiki tanıdık seni.. Nice mutlu yıllar diliyorum arkadaşım sevdiklerinle uzun bir ömür boyu... Sevgiler. Nihal...

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim MUTLU YILLAR SANA
İYİ DOGDUN
İYİKİ TANIDIM SENİ
İYKİ VARSIN CANIM BENİM....
SENİ SEVİYORUM ARKADAŞIM...

made in funda dedi ki...

mutlu yıllar canım..iyi ki doğdun...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

NİCE GÜZEL YILLARA SEVDİKLERİNLE SAĞLIKLA İNŞALLAH

Adsız dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun, daha nice güzel yaslara insallah.

Nurperi dedi ki...

Gülaycım nice sağlıklı, huzurlu yıllara... Yeni yaşın gönlünün muradını versin inşallah sana:))Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Canımm doğum günün kutlu olsun iyi ki varsın.iyiki seni tanıdım. Gülen gözlerin hiç solmasın.Nice yıllara.

Saliha dedi ki...

canım sevdiklerinle,saglıklı,huzurlu,beraketli nice yıllara inş.sayfamdakı havuclu tatlıyı dogum gunu kızına hedıye edıyorum her nekadar sanal olsada:)
sevgılerımle..

keskinli dedi ki...

iyiki dogdun canim nice senelere sevgiler

zzyytt dedi ki...

air jordan 12
nike air max 90
nike flyknit trainer
nike hyperdunk
yeezy sneakers
nike epic react flyknit
michael kors outlet handbags
coach outlet online
yeezy boost 350 v2
nike huarache