Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2012 Pazar

Nişan Kurabiyesi

Bu defa uzun ara vermemin güzel, hayırlı bir sebebi vardı.. 5 temmuzda küçük kız kardeşim Nuray'ı verdik. 8 temmuzda ise nişanını yaptık. Tahmin edeceğiniz üzere hazırlıkların büyük kısmını ben üstlendim:) Sevgili Müge'nin bloğunda görüp beğendiği bu kurabiyeleri kardeşimin nişanı için, arkadaşım aynı zamanda blog komşum Nebiye ve Meltem ile hazırladık. Tabi paketlemedeki Nuray'ın yardımlarını unutmamak lazım:) Çok el oyalayıcı bir model olduğu için fazla vaktimizi aldı. Çıkan sonuç çok yorulmamıza ve uykusuz kalmamıza deydi. Etiketleri ise sevgili Bengü hazırladı.
Nişan yüzükleri için bu güzel tepsiyi yine sevgili arkadaşlarım Nebiye ve Meltem hazırladı. Sizde böyle bir tepsi hazırlatmak isterseniz şekerhikayeleri.com adresini ziyaret edebilirsiniz..
Fotoğraftaki maket pastasını ben hazırladım. Konuklarımıza ikram ettiğimiz kremalı pastayı ise arkadaşlarım Nebiye ve Meltem yaptı. Pastamız konuklar tarafından çok övgü aldı. 
Nişan fotoğrafları ise mutlu masal sevgili Nilay'ın objektifinden...
Mutluluğunuz her daim olsun..

10 yorum:

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Kardeşinize mutluluklar diliyorum,Allah tamamına erdirsin.Herşey çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Özellikle kurabiyeler ve paketleri çok güzel...

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Kurabiyenin üzerindeki çiçek desenini nasıl yapıyorsunuz?Hangi kalıbı kullanıyorsunuz acaba?Teşekkürler...

canlı tv izle dedi ki...

Kardeşinize mutluluklar diliyorum,Allah tamamına erdirsin..

Tarifkolik dedi ki...

Rabbim hepimize Ramazan ayını hayırla geçirmeyi nasip etsin.
İsrafdan ve gösterişten uzak sofralarımız olsun inşallah. Hayırlı Cumalar..

www.tarifkolik.com

organizasyon izmir dedi ki...

Çok güzel görünüyor hayırlı günlerde yensin inşallah :)

sibelyalcincom dedi ki...

Ne kadar zarif görünüyorlar ellerinize sağlık:) Kardeşinize mutluluklar dilerim:)

Hatice OKTAY dedi ki...

kurabiyenin kalıbını soracaktım acaba internetten alacak olsam adresi varmı lütfen cevap verirseniz sevinirim

gülay mutfakta dedi ki...

hatice hanım
ben bütün kaliplarimi eminonunden aliyorum.
fermo, nuans ve yuksel ticaret
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

qzz0724
kate spade outlet
puma outlet
tory burch outlet
manchester united jersey
fitflops sale clearance
air jordan 4
bottega veneta outlet
nfl jersey wholesale
ugg boots
michael kors outlet

chenlili dedi ki...

cheap nfl jerseys
coach outlet
prada handbags
polo outlet
mulberry handbags
canada goose jackets
oakley sunglasses
mbt shoes
ugg outlet
michael kors taschen
yaoxuemei20181110