Bu Blogda Ara

28 Nisan 2009 Salı

ETİMEKLİ SALATA


malzemeler:
  • 1 paket etimek
  • 1 su bardağı bezelye
  • 2 adet havuç
  • 1 kutu konserve mısır
  • 300 gr. yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez
  • 1 diş sarmısak
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 1-2 dal maydanoz
yapılışı:Etimekleri elimizle küçük parçalara ayırıyoruz. Haşlanmış bezelye ve sarmısaklı yoğurdu karıştırıp. Servis tabağını alıp üzerini düzeltiyoruz. Havuçlarımız rendeleyip bir yemek kaşığı yağ ile kavuruyoruz. Resimde gördüğümüz gibi süslüyoruz.


afiyet olsun..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gülaycığım, seni tebrik ediyorum, çok sade ve çok anlaşılır bir şekilde, özetle mişsin. Bizde 33M grubu olarak, seni tanıdığımıza çok memnunuz :) Börek için afiyet bal şeker olsun, diğer arkadaşlarımın getirdikleride çok güzeldi. Nihalciğimin, tatlısının hepsini bitiremedim, o kadar çok yedim ki ama aklım hala bitiremediğim pasta dilimde :) Salat tarifini senden biraz aldım ama devamını merakla bekliyorum. Seni çok öptüm, sevgilerimle :) Yasemin

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK BU SALATAYA BAYILDIM AMA ANLAMADIĞIM ETİMEKTEMİ YOGURT VE BEZELYE İLE KARIŞIYOR BU BİRİNCİ SORU
İKİNCİ SORUDA KARIŞTIRIYORSAK ETİMEKLER YUMUŞAMIYOR MU SEVGİLER