Bu Blogda Ara

14 Ocak 2016 Perşembe

Ton Balıklı Kuskus Salatası

Tamam pasta yapmayı çok seviyorum. Hatta bir çok arkadaşımın telefon rehberinde pastacı Gülay olarak kayıtlıyım,  yiğenlerim pastacı teyze der:) ama salata, meze yapmayı da bir o kadar seviyorum inanın:)
Size güzel bir salata tarifi vereyim o zaman;)
malzemeler:
1 çay bardağı kuskus
2 adet küçük ton balığı
7-8 adet kornişon turşu
7-8 dal dereotu
2 dal ince taze soğan
5 kaşık mayonez
2 adet haşlanmış yumurta
Tuz
yapılışı: Kuskusu haşlayın, süzün ve soğutun.Yumurtalarınızı katı haşlayıp, minik doğrayın. Kornişon turşuyu doğrayın. Derince bir kaseye mayonez, ince kıyılmış taze soğan ve dereotunu alın. Yağı süzülmüş ton balıklarını ekleyin, karıştırın. Yumurta, turşu ve kuskusu ekleyin, tuzunu ayarlayın. Tüm malzemeyi iyice karıştırın. 
Afiyet olsun.

3 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Gülaycım nefis bir salata olmuş,ama ben ton balığını hiç yiyemiyorum..Tavukla deneyeceğim,ben:))ellerine sağlık..

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Gülay hanım merhabalar,
Sitenizi çok beğenerek izlemekteyim.
Kuskus salatalara çok yakışıyor.
Ellerinize sağlık, mercimek ile yapıyordum, şimdi de balıklı deneyeceğim.
Sevgiyle kalın, Pırıl-Lezzetli Sanatlar

raybanoutlet001 dedi ki...

nike shoes
ray ban sunglasses
basketball shoes
nike trainers
canada goose jackets
bills jerseys
49ers jersey
true religion outlet
san antonio spurs jerseys
coach factory outlet