Bu Blogda Ara

23 Ekim 2014 Perşembe

Minnie Mouse Temalı Doğum Günü Partisi

Ayşegül 1 yaşında!!
İkinci kez teyze oldum. Doğumundan itibaren Ayşegül için özel bir şeyler yapamamıştım. Ablası Zeynep'in kıskançlıkları yüzünden:( İçim rahat etmedi doğum gününden bir ay sonra karar verip yaptık. Yazın son sıcak günlerinden bir günü yakalayarak bahçede yapmamız güzel bir şans oldu..

Daha önce Zeynep için diş buğdayı, 1. 2. ve 4. yaş günü partisi hazırlıklarından edindiğim tecrübeler işime çok yaradı. Bu defa hazırlıklar beni daha az yordu ve sorunsuz oldu. Böyle bir organizasyonu kendi hazırlamak isteyenler için belki bu yazım işe yarar. Böyle bir işe kalkışırsanız ilk yapmanız tüm detayına kadar ne istediğinizi size neler lazım, nereden alacağınızı ayrı ayrı listeler çıkarıp önce alışverişnizi yapın. 
İşe ilk Ayşegül'un kıyafeti ile başladık. Halam ile Eminönü'ne gittik. Kırmızı puantiyeli saten kumaş bulmak hiç kolay olmadı :) Sonunda Bursa pazarının çaprazındaki bir dükkanda bulduk. Altın bulmuş gibi sevindik:) Üzeri  için havuzlu han'dan beyaz kısa kollu tişört aldık. Biraz kırmızı tül ve keçeden minnie mosue bulup aldık. Daha sonra diğer alacaklarımızı aldık. Kostümü halam dikti. 
Doğum gününde kullandığım tüm etiketleri, internetten görselli bulup, evime yakın tekin ozalitte bastırttım. Ordaki arkadaşlar çok yardımcı oldular, Görsellerin üzerinde değişikler yapıp daha da özelleştirdiler. Gözden çıkardığım fiyatın üçte biri fiyatına yaptırmamda ayrı mutlu etti:) 
Daha sonra istoç bulunan parti pazar ile tanıştım. Malesef biraz geç kalmıştım. Doğum günü için diğer alacaklarımı burda buldum da daha önce aldığım tüm ürünler ve hediyeliklerin hepsi vardı hem de daha uygun fiyata..  İnternet üzerinden de sipariş verebiliyorsunuz. Yani tek mağazada tüm alışverişimi yapabilirmişim. 
Fotoğraflar çekme işini bu defa üstlenmedim. Sonra hiç bir fotoğrafta ben olmuyordum :) Kursiyer arkadaşım Aysun'a bu görevi verdim. 
Masa örtüsünü ben tarif ettim annem dikti :)
Hazırlıklar sırasında kırmızı ve puantiye ile o kadar çok haşır neşir oldum ki nereye baksam neyi görsem kırmızı puantiyeli görmeye başladım.
Ve doğum günü pastamız, kendim hazırladığım için çok sade bir model seçtim..

Beze ve pompom marsmallowları Carrefoursa'dan aldım. Köpük doldurduğum kırımızı kovaya çöp şişlere taktığım marsmallowları dizdim. Bezeleri kendim kırmızı beyaz yapmak isterdim ama zamanım kısıtlı olduğu için yapamadım :(
Temamıza uygun olaması için annem kızılcık suyu yaptı. Doğandan soğuk çay şişelerini kullandım. Şişeleri boşaltmak için bir günde 9 tane soğuk çay içtiğimi unutmayacağım :)  Puantiyeli pipetleri ise Besan'dan aldım. 
Hazırladığım etiketler ile değiştirdiğim kırmızı kapaklı hayat sularımız doğum günü masamızda yerlerini aldılar :)  
Cupcake görünümlü kekleri burdaki tarifimle hazırladım. Üzerlerini süt ile ıslatıp, şeker hamuru ile kapladım. Standı  ve cupcake kağıdını Besan'dan aldım. 
Günün anısına misafirlerimize hediye olarak minnie mouse magnet hazırladım. Magnetleri şu adresten sipariş verdim bir gün sonra elimdeydi. Kutu, kurdele ve keçe minnie mouseleri ise Eminönü Boxcity'den aldım. (Mehmet efendi kuru kahvecinin sokağından girip ilk sol sokakta.) 
Doğum günü partilerinin olmazsa olmazı lolipop şekerleri:) çoçuklar tarafından en çok beğenilen oldu diyebilirim..Şekerleri Eminönünden aldım..
Patlamış mısırlar masamıza ayrı bir renk kattı.. Kutularını burdaki adresten aldım..
Ayrı bir masaya tuzlu büfesi hazırladım. Karın doyuracak birşeylerin olaması da lazım dimi :)
menümüz şöyleydi;
kısır
yoğurtlu kabaklı ve havuçlu salata
çörek otlu minik tuzlu kurabiye
patatesli gül böreği
peynirli çıtır rulo börek
kavala kurabiyesi (edirne'den gelen kuzenim getirmişti)
Pastanın mumunu ablası Zeynep üfledi :)  Ertesi gün okulda öğretmenine ve arkadaşlarına kendisinin doğum günü olduğunu anlatmış.. Böylede bir durum var..
Resim çerçevesini Eminönü'den parti malzemeleri satan bir yerden almıştım. Adını hatırlamıyorum..
Minik Ayşegül iyi ki doğdun.. Seni çok seviyoruz.. Yüzün hep böyle gülsün..
Doğum günümüzde yanımızda olan herkeze çok teşekkürler...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba masanız çok güzel nice mutlu yıllara ben bir şoracağım krem şantilipoğaçanın içine 1 paket krem şanti derken kutunun içinde 2 tane oluyor öyle bir paketemi yoksa yoksa tekmi cevap verirseniz çok sevinirim

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba
güzel yorumunuz için çok teşekkürler
tek kremşanti :)

sevgilerimle

filizceyemekler dedi ki...

Nice güzel sağlıklı yaşları olsun minik Zeynep'in.... çok güzel bir parti olduğu fotoğraflardan belli:))) Elllerine emeğine sağlık canım...:) sevgiler

KaLBİMiN#DiLİ dedi ki...

Minige musmutlu yıllar dilerim.Çok ama çok faydalı bir post olmus benimde kızımın kasımda doğümgünü kendim yapmak istiyorum ama ilk defa yapıcam özalite verdiginiz şablonları nerden indirdiniz bi de masanın önündeki yazı nerden acaba

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba,
keyfikedersaatlerim.blogspot.com adersinde tüm görseller var..
yazıları etiketlerin hepsin(masanın önündeki ayşegül yazısını)
tekin ozalette bastırdım. tel:0212 671 20 37 esma hanımla görüşün size yardımcı olacaktır. benden de selam söyleyin :) kargo da yaparlar diye düşünüyorum.

umarım yardımcı olabilmişimdir.

sevgilerimle

Minnie Mouse Teması dedi ki...

Harika bir organizayson ve anlatım olmuş, çok tebrik ederiz..
Sevgilerimizle, Nice sağlıklı yaşlarınız olsun ailecek

minnie mouse parti malzemeleri dedi ki...

Harika bir doğum günü organizasyonu olmuş tebrikler

Unknown dedi ki...

çok guzel olmuş harıka
toptan koli,kutu kolikarton koli,
kraft koli,ev taşıma kolisi,
taşınma kolisi,taşıma kolisi,
köpük koli,banlonlu naylon pat pat,
tek oluklu koli,çift oluklu koli,
kilitli kutu,koli satın al,
boş koli,hazır koli,
şişli kolici,mecidiyeköy karton koli,
mecidiyeköy koli,karton kutu koli,
bakırköy kolici,ikitelli kolici,
istoç kolici,toptan kolici,
karton kolici,mecidiyeköy kolici,
mecidiyeköy karton kolici,merter kolici,
koli imalatı,baskılı koli,
baskısız koli,zeytinburnu kolici,
okmeydanı kolici,çağlayan kolici,
kolici.com,karton kolici,
toptan koli fiyatları,tek oluklu koli,
et balık kolisi,esenyurt karton kolici,
kolici,boş karton koli,
esenler kolici,boş koli satın al,
ucuz kolici,arşiv kolisi,
kitap kolisi,istoç koli,
büyük boy koli,mutfak eşyası taşıma kolisi,
taşınma kolisi seti,taşınmak için koli,
ev taşımak için koli,<a