Bu Blogda Ara

3 Eylül 2009 Perşembe

BLOGCULAR İFTAR YEMEĞİ

Dün akşam canım arkadaşım sevilin düzenlediği blogcularla iftar yemeğine katıldım. İftara trafikten dolayı 15 dakika geç yetişebildim:( Bu yüzden fotoğraf çekmek için fırsatım olmadı. Yemeğimizi yedikten sonra kahvelerimizi içmek için resturantın yakınların bir cafeterya gitdik. Sevilin doğum günü 1 eylüldü. Bir gün geçikmeli olarak ona küçük bir süpriz yapmak istedik . Elimimde sadece sevilin süpriz karşınıdaki şaşkınlığı ve kızı ile mumları üflerken çekebildiğim bir kaç kare fotoğraf var.. Nice senelere canım arkadaşım. Yeni yaşında her şey gönlünce olsun....
İftar yemeğinde kimler mi var dı? sevil, neval, kısmet, yağmur, tuna, ve ben...
İftar yemeğine katılan arkadaşları daha önceki organizasyonlarda tanışma fırsatım olmuştu. Canım limonlu kek neval ile tanışmak bu iftar yemeğine kısmet oldu.. Tanıyanlar bilirde ben tanımayan ve merak edenler için söyleyim. Çok cici, güler yüzlü ve çok sevecen.. Kısacası ben çok sevdim. Tekrar başka toplantılarda görüşmek dileğim...Çok güzel sohbetler geçen bir akşam oldu. Böyle güzel organizasyonlar yaptığı için sevile bir kez daha burdan çok teşekkürler...

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ne güzel bir buluşma olmuş..
Sevgili sevilinde doğum günü kutlu olsun...

Sevil Şahin dedi ki...

GÜLAYCIM CANIM BENİM GELDİN
PASTAMA KADAR ALDIN DESTEGİNİ BENDEN ESİRMEDİN VE BANA ARKADAŞ OLDUN SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM BENİM HARİKA BİRİSİN SENİ TANIDIGIMA COK AMA COK MUTLUYUM
HERSEY İÇİN TŞK EDERİM BALIM