Bu Blogda Ara

9 Nisan 2010 Cuma

Olivia's Pizzeria Tadım Günü

Salı akşamı Olivia's Pizzeria'nın tadım günü davetine katıldım. Hoş sohbetler eşliğinde bol yemeli içmeli bir akşam geçirdim...

Bizlere üç çeşit salata, üç çeşit makarna ayrıca pizza margarita, sarmısaklı ekmek eşlinğinde alfredo sos ve çikolatalı pasta ikram ettiler.... Hepsi birbirinden nefisti ama alfredo sos süper bişey:)
  • salata çeşitleri;
  • italyan soslu yeşil salata
  • rokfor peynirli yeşil salata
  • tavuklu sezar soslu salata
  • makarna çeşitleri;
  • alfredo soslu linpuine
  • hardal soslu bacon lı penne
  • patlıcanlı balonez soslu penne
Bu güzel daveti için mekan sahibi Turgut beye ve tüm personele bu güzel lezzetler, güler yüzleri ve harika misafirperverliklerinden dolayı sonsuz teşekkürler....

7 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Gerçekten nefis ve lezzetli bir akşamdı. canım sevgiler bıraktım .hayırlı cumalar :)

ZUHAL dedi ki...

Kimbilir ne güzel geçmiştir gününüz.Tebrikler canım.Ankara'dan sevgiler...

GÜL dedi ki...

hemşo süper görünüyo
yemek yarışmasında katılıyorum aklına gelen yöresel yemek varsa lütfen yaz bana

Betül KAVAL dedi ki...

afiyetler olsunnn canım.

sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

TAM BENLİKMİŞ PİZZA TADIM GÜNÜ
AFİYETLER OLSUN:)

Eya dedi ki...

Belli ki güzel bir paylasim yasanmis....sevgiler

zehra

HÜLYA dedi ki...

ooh ne mutlu size... keşkeleri hiçö sevmem ama şu kara işçin keşke diyorum keşke bende orda olabilseydim...