Bu Blogda Ara

6 Nisan 2010 Salı

Mantar Kurabiye

Çoçukluğumuzdan beri çok severek yediğimiz doymak bilmediğimiz bu kurabiyeleri kardeşimin isteği üzerine bu sefer geçen hafta sonu gelen misafirleri için hazırladım...
malzemeler:
  • 2 adet yumurta
  • 1 paket margarin (oda sıcaklığında)
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 3 su bardağı buğday nişastası
  • 1,5 su bardağı un
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 çorba kaşığı kakao

yapılışı: Hamur yoğurma kabına yumurta, margarin ve pudra şekerini koyup karıştırın. Unu, nişastayı, kabartma tozu, vanilya ve unu ekleyip yoğurun. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp elinizde yuvarlayın. Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin. Gazoz kapağını kakaoya batırıp kurabiyeyi mantar şeklini vermeye çalışın. (Ben bu işlemi tülbent oyalanan ipin iç kısmındaki yuvarklak plastik ile yaptım. Bulamazsanız gazoz kapağı ile de olur.) Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 30 dakika pişirin.

15 yorum:

emelce yemek dedi ki...

cok guzel ve muntazam gorunuyorlar.ellerine saglik

Şehnaz dedi ki...

gülaycım enfes görünüyor..bende ne zamnadır bu kurabiyeleri denemek istiyordum...inşallah sırası gelecek.....

Unknown dedi ki...

Gülaycım harika olmuş ellerine sağ
lık öpüyorum...

kalpkurabiye dedi ki...

EN SEVDİĞİM KURABİŞLERDEN CANIM YA ELLERİNE SAĞLIK:))

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım..

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

harika gözükükorlar off nasılda kokusu geldi burnuma canımçekti :(

Sevil Şahin dedi ki...

maşallah canım benim çok beceriklisin seni çok seviyorum biliyorsun demi
gülayım ellerine sağlık tülaycımada afiyet bal olsun ..

Unknown dedi ki...

Canim nefis görünüyor ellerine emeklerine saglik

LEZZETİKRAM dedi ki...

eline sağlık gülaycım,çok lezzetliler bende çok severim bu kurabiyeyi yapması da pek eğlencelidir :)
sevgiler

GÜL dedi ki...

bloğu görünce aaa hemşerim dedim vee hemen yazmaya koyuldum elinize sağlık kurabiyeler harika.tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler

Fatma dedi ki...

enn sevdigim kurabiyeler arasinda ellerinize saglik harika olmuss

Hayattan Azıcık dedi ki...

Nasıl güzel bir görüntü ellerine sağlık harika olmuş... sevgiler...

Periveş Sipahi dedi ki...

Çoğu tarifinizi denedim Gülay hanım gerçekten bu konuda çok başarılısınız. Mantar kurabiyenizi de nişastam az olduğundan yarım ölçü yaptım :) Şuan fırının başında bekliyorum. Teşekkürler tüm tarifleriniz için.

adilenur dedi ki...

akşama misafirlerim var.. ne yapsam diye düşünürken sizin sayfayı gördüm internette.. bir bakayım dedim ve mantar kurabiyeleri gördüm.. az önce yaptım harika oldular ama ben şişe agzını kullanarak şekli verdim..görünüş olarak sizinki kadar güzel olmadı tabii de yine de ellerinize sağlık çok tesekkürler.. :)

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14nike blazer pas cher
boston celtics
kansas city chiefs jerseys
cheap jordans
true religion jeans
minnesota vikings jerseys
fitflops sale
salomon shoes
nike shoes
reebok outlet