Bu Blogda Ara

27 Nisan 2010 Salı

Ada'nın 1. Yaş Günü Pastası

Daha dün gibi canım arkadaşım Havva'nın kızı Ada bebeğe hoşgeldine gittiğimiz... Geçen hafta pazar günü Ada bebeğin üçü bir arada kutladığımız partisi vardı:) Hem doğum günü, hem diş buğdayı hem de tay tay poğacası... Aylar öncesinden Havva arkadaşımla neler yapabiliriz diye konuşmaya başladık.. Pastasını doğum gününe uygun 1 şeklinde yapmaya karar verdik.. Her detayı düşünen bir annesi olduğu için Ada bebek çok şanslı.. Pastanın tüm detayları Havva arkadaşım belirledi.. Pastayı sade pandispanya, vanilyalı pastacı kreması ve ara katları için vişne, frambuaz, file fındık ve damla çikolatadan oluştu... Partinin diğer ayrıntılarını fotoğrafları düzenledikçe paylaşacağım...
Ada bebeğe burdan bir kez daha iyi ki doğdun!!! Sevdiklerinle beraber dolu dolu upuzun bir ömür diliyorum...

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Ada cimla ayni gün dogum günümüz bugün benimde dogum günüm .

Unknown dedi ki...

Canim daha nice yillara saglikli huzur dolu bir yasam diliyorum sevgiler ilk yayinladigim yorum yayinlanmadi

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gülaycim pastan muhtesem olmus....
Ellerine saglik...Haa birde sorum olacakti...Pastanin üzerindeki bebek ve diger aksesuarlar biberon vs..bunlar yenilebininiyormu..Yani seker hamuru ile mi yaptin? Yoksa sadece dekormu...?
Birde nereden satin alinabilecegini soracaktim?
Cevabin icin simdiden tesekkürler.SEVGILER

gülay mutfakta dedi ki...

serap canım,
evet şeker hamuru yenebiliyor, kalıpları var.. yapımı çok basit:)
ben pasta mlz. satan bir siteden almıştım..

sevgiler...

Gamze Konuk dedi ki...

Ne harika bir pasta, ne şanslı bir bebek...Ellerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

Gülaycım ben Kırklareli'nden Rukiye pastanı çok beğendim.Oğlumun doğumgününde de yaratacağın harikalar için sabısızlanıyorum arkadaşım.Eminim Herkes çok beğenecek.Ve eminim Kırklarelinde Gülay rüzgarı esecek:))
birde doğumgününü menümde yapabileceğim pasta kek kurabiye v.s önerebileceğin şeyler varsa sevinirim.

Sevil Şahin dedi ki...

fıstığım harika olmuş yine ellerine sağlık
adacıma uzun yıllar sağlıklı bir ömür diliyorum
sevgiler

aksungur46 dedi ki...

canım pastan harika olmuş.o güzel ellerine sağlık.bebişede uzun ve sağlıklı ömürler dilerim .merhaba bahar toplantısında buluşmak üzere,sizleri çok özledim sağlıklı ve sevgi dolu günler dilerim

aydilber dedi ki...

çok güzel sadece herşeyi düşünene değil...yapanda demelii...daha nice yaşlara

HÜLYA dedi ki...

Ada bebeğe nice mutlu yıllar diliyorum...

sevgi dedi ki...

minik ada'ya nice güzel yıllar diliyorum.

bgenlik dedi ki...

İYİ Kİ DOĞDUN ADA BEBEK .


(BURCU)

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14fitflops
true religion outlet
cheap jordan shoes
nike outlet store
nike trainers shoes
polo ralph lauren
christian louboutin uk
jordan shoes
ray ban sunglasses
miami heat jersey

Unknown dedi ki...

caterpillar shoes
authentic jordans
michael kors outlet
huaraches
adidas tubular
kobe 11
yeezy
adidas ultra boost 3.0
ultra boost 3.0
air max 90