Bu Blogda Ara

18 Ocak 2010 Pazartesi

Dereotlu Poğaca

malzemeler:
  • 4 su bardağı un
  • 1 paket margarin
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 paket kabartma tozu
  • tuz
  • 150 gr. beyaz peynir
  • 100 gr. kaşar peyniri
  • bir demet dereotu

yapılışı: Oda ısısında yumuşamış margarini, yoğurdu, unu, tuzu ve kabartma tozunu karıştırıp yoğurun. Ayrı bir yerde karıştırdığınız ince kıyılmış dereotu, rendelenmiş beyaz peynir, rendelenmiş taze kaşar peyniri de üzerine ekleyip tekrar yoğurun. Ufak parçalar koparıp elinizde yuvarlayıp şekil verip yağlanmış tepsiye dizin. Üzerine yumurta sarısı sürüp çörekotu serpin ve 180-190 derece fırında pişirin.

Afiyet olsun.

11 yorum:

aleyna dedi ki...

canım senin bu poğaçaların bitirdi beni.hepsi muhteşemler.ellerine sağlık canım.mutlu bir hafta dilerim

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık Gülaycığım.Sıcak çayın yanında harika olur.Sevgiler.Mine

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık.hernekadar resmini şu an göremediysemde eminim muhteşemdir.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım peşpeşe harika lezzetler elle
rine sağlık.Pasta ve kurbişlere bayıldım kocaman öpüyorum...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Nasıl güzel kokuyordur poğoçan.
Ellerine sağlık canım. Bir de çay yanında of süper
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

tarifte bir yanlışlık olabilir mi acaba yoğurt 2 kez yazılmış

Şehnaz dedi ki...

GÜLAYCIM BENDE YAPIYORUM...VE ÇOK GÜZEL BİR LEZZET....ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

kalpkurabiye dedi ki...

gülay hanım ellerinize sağlık nefis olmuş miss gibi kokmuştur dereotuda..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık....

LEZZETİKRAM dedi ki...

gülaycım ellerine sağlık çok nefis duruyorlar
sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba Gülay Hanım,

Bu poğaçanızı denedim, çok beğenildi. Sitenizden aslında epey yararlandım.
Kakaolu kek, çift renkli kek, börekitas, soğanlı börek, zeytinli mayalı sarma yaptığım ve beğenilen tarifler.
Paylaşımlarınız için teşekkür ederim.