Bu Blogda Ara

7 Ocak 2011 Cuma

Diş Buğdayı Kurabiyeleri

Hayriye hanım minik oğlu Yusuf'un bu gün yapılacak olan diş buğdayında konuklarına ikram etmek için talep ettiği kurabiyeleri dün Yusuf'un halası teslim aldı.. Hayriye hanım diş ve fırça şeklinde kurabiyeleri mavi, sarı ve yeşil renklerle çalışmamı isteyince rengarek kurabiyeler ortaya çıktı.. Çok keyif alarak çalıştığım bu kurabiyeler Hayriye hanımın eline ulaştığında aldığım teşekkür telefonuyla çok mutlu oldum..
Yusuf''a burdan ağrısız diş çıkarman dileğimle, ömür boyu bembeyaz ve sağlıklı dişler diliyorum..

9 yorum:

Özgen dedi ki...

Hepsi çok şirin olmuş gerçekten ellerine sağlık.Ben de bu tür kurabiyeler yapmak isterdim sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Çok güzel ve tertemiz olmuşlar gülaycım..pürüzsüz hatasız...Ellerine sağlık

Gülcan dedi ki...

harika olmuşlar elinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

canım çok şirinler özellikle diş fırçaları:)
emeklerine sağlık canımm..

Unknown dedi ki...

çok şeker olmuş,ellerine sağlık.

Tümay Öztürk dedi ki...

Aaaaa bayıldım bu kurabiyelere!! BEnde istiyoruuumm:(

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Çok tatlıı bugün hep şeker tarifler görüyorum ellerine sağlık canım sevgiler..

Unknown dedi ki...

red bottom shoes
michael kors outlet
moncler jackets
goyard bags
nike outlet store online shopping
lacoste outlet
russell westbrook shoes
nike free run
michael kors handbags
yeezy boost

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14salomon boots
oakley sunglasses wholesale
skechers outlet
ray ban sunglasses
longchamp handbags
polo ralph lauren
ralph lauren outlet
nike roshe run
discount oakley sunglasses
kate spade handbags