Bu Blogda Ara

29 Ekim 2009 Perşembe

Havuçlu Cevizli Muffin

Zeynep'in diş buğdayı partisinden bir tarif daha... Benim yaptığım bu ölçü ile 18 tane muffin çıkıyor. Siz kek kalıbında yapmak isterseniz küçük boy kek kalıbı kullanın.. Ayrıca benim gibi yumuşak kek seviyorsanız muffinler fırından çıkınca mutlaka üzerleri bir bezle örtün..
Bu muffinleri TuzBİBER dergisi'nin bu ayki konusu olan kekler etkinliğine gönderiyorum.
malzemeler:
  • 1 adet yumurta
  • 2 su bardağı rendelenmiş havuç
  • 1 su bardağı iri çekilmiş ceviz
  • 1 su bardağı süt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1,5 çorba kaşığı margarin
  • 3 su bardağı un
  • 1 tatlı kaşığı dolu tarçın
  • 1 su bardağı toz şeker

yapılışı: Öncelikle yumurta ve şekeri mikserle iyice çırpın. Oda sıcaklığında margarin ve sütü ilave edin. Rendelenmiş havuç, ceviz, tarçın ve unla birlikte kabartma tozunu da ilave edip karıştırın. Kağıtları yerleştirdiğiniz muffin kalıplarına bölüştürün yada yağlanmış küçük boy kek kalıbına dökün. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirin..

afiyet olsun...

13 yorum:

Canan dedi ki...

Muffinler çok güzel görünüyor. Havuç varsa tamamdır zaten. Ellerine sağlık.

Çoook öptüm
Canan

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİN ESAĞLIK.SÜPER GÖRÜNÜYORLAR.SEVGİLER

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım nefis gözüküyorlar...
Ellerine sağlık bende yumuşak kek severim şöyle ısırınca ağızda eriyecek:)))

Gümüş Tepsi dedi ki...

muffinler muhteşem görünüyor.elinize sağlık

susamcorekotuFeriha dedi ki...

MALZEMELER AZ MUFFİNLER HARİA OLMUŞ ŞİFA OLSUN SEVGİLER

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel grünüyor muffinler.. afiyet şeker olsun

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim ellerin dert görmesin
nefis olmuş yine
pudingli kurabiye istemişsin buyur gel balım alasını yaparım sana ben

Sevil Şahin dedi ki...

bu aralar yogundum gelemedim ziyaretine kusura bakma tatlım
sevgiler

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Mini mini pek sevimli olmuş bu kekcikler:). Havuçlu kek en sevdiğim kek çeşitlerindendir.
Ellerine sağlık Gülaycım:))...
Sevgiler;).
aslı

pelince dedi ki...

Nefis olmuş,tam çocuklara göre.. ellerine sağlık...
Sevgiler..

made in funda dedi ki...

bayıldım bu muffinlere.ellerine sağlık canım..

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim elerine saglik canim süper görünüyorlarsevgiler canim hersey gönlünce olsun.

Adsız dedi ki...

çok güzellerrr

ellerine sağlık
sevgilerr