Bu Blogda Ara

18 Ekim 2011 Salı

Nutellalı Supangle

Nutella kavanozuna kaşık kaşık daldığınızı hissedeceğiz bir lezzet:)
malzemeler:
1 lt süt
1 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un
2 bardak su
3 çorba kaşığı kakao
5-6 çorba kaşığı Nutella
1 tatlı kaşığı sıvıyağ
yapılışı: Süt, yumurta, şeker ve unu bir tencereye alın ve kaynayana kadar karıştırarak pişirin. Ateşten alın, içine 2 bardak su, nutella, kakao ve sıvıyağı ilave edin. Mikserle birkaç dakika çırpıp kaselere pay edin. Ilıyınca buz dolabına alın, soğuyunca üzerini arzu ettiğiniz şekilde süsleyin.
afiyet olsun...

16 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

Kardeşim "nutella"ya dibini göstermeden denemek lazım.ellerinize sağlık.

vintageduygular dedi ki...

Cok severim! Ellerinize saglik,tarifi not ettim,mutlaka deneyecegim.

Gulcin dedi ki...

icinde nutella gecen bir seye asla hayir diyemem :)

LeylaK dedi ki...

ımmm sanırım 2 haftada bir falan yaptığım bir tatlı ve kesinlikle ne supangleye ne pudinge benziyor,hiçbir şeye benzemiyor , harika :) ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

Giorgos Varvakis dedi ki...

Merhaba Gülay
Krem Nutella is great!
Geçen Temmuz ayında, biz İstanbul'da eşimle lerthei.
Çok güzel bir oldu
Koşullar izin verdiği zaman biz tekrar gelecektir.
iyi geceler

Unknown dedi ki...

Nutella dedinmi orda duracan ellerine sağlık Gülaycım

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ımmm nefis nefis
mutlaka denemeliyim
ellerine sağlık arkadaşım

Unknown dedi ki...

Canim hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum .Nefis görünüyor ellerine saglik öptüm.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok güzel gözüküyor. Nutella deyince bizim evde akan sular duruyor :) En kısa sürede deneyeceğim. Ellerinize sağlık. Sevgiler,
Gülcihan.

Adsız dedi ki...

Bu supangleden ben de yapmıştım. Tadı çok güzel. Ellerinize sağlık.

Gülcan dedi ki...

kaseyi alıp kaçıyorum ellerinize sağlık sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

İlk Tümay da gördüm ve ilk onda yedim. gerçekten çok

durutarifler dedi ki...

Tahmin ediyorum. Ben bu tarifi yapmasam olmaz mı?
Sevgiler

raybanoutlet001 dedi ki...

steelers jerseys
michael kors handbags sale
nike outlet
coach outlet online
boston celtics
ravens jerseys
ferragamo shoes
christian louboutin sale
ecco sandals
michael kors uk

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14ray ban sunglasses
nike air huarache
louboutin shoes
lions jerseys
coach outlet
cheap ray ban sunglasses
michael kors handbags
cheap oakley sunglasses
ray ban sunglasses outlet
new york knicks jersey

Unknown dedi ki...

qzz0724
louboutin pas cher
oakley sunglasses
canada goose outlet
bucks jerseys
isabel marant shoes
longchamp outlet
ugg boots
pandora jewelry
balenciaga sneakers
jordan shoes