Bu Blogda Ara

8 Eylül 2011 Perşembe

İki Renkli Bisküvili Pasta

malzemeler:
1 lt süt
2 su bardağı su
2 su bardağı toz şeker
1,5 su bardağı un
1 paket vanilya
250gr. margarin
25 gr. kakao
1,5 paket kakaolu petibör bisküvi
yapılışı: Bir tencereye sütü, suyu, şekeri, unu koyup, karıştırarak muhallebi kıvamına gelene dek pişirin. Ocağı kapatıp, vanilya ve 125 gr.margarini ekleyip, mikserle çırpın. Dikdörtgen borcama kakaolu petibör büskiviyi sütle ıslayıp bir sıra dizin. Tenceredeki muhallebinin 2/3'sini büskivilerin üzerine boşaltın. Bir sıra daha bisküvi dizin. Kalan margarini eritin. Tencerede kalan muhallebiye margarini ve kakaoyu ekleyip mikserle güzelce çırpın. İkinci sıra bisküvilerin üzerine boşaltın. Kaşık yardımı ile düzeltin. Fıstık yada fındık ile süsleyin.
afiyet olsun...

24 yorum:

Nil dedi ki...

vay be pratikmiş de. tek muhallebiyle iki renk. tuttum ben bu tarifi. tşk.

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok pratik bir tarif ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar canim ellerine saglik hem piratik yaz tatlisi buz gibi yenilecek hafif bir tatli .Afiyetler olsun .

lengineer dedi ki...

görüntü şahane, ellerine sağlık canım

Nehir Butik Pasta dedi ki...

valla bisküvili pastada bile senin dokunuşunla farklı bir pasta çıkmış ortaya
ellerine sağlık

Lezzet Karnavalı dedi ki...

eline sağlık,çok pratik bir tatlı olmuş! margarin biraz fazla sanki,tadı ağır olmuyor mu?

Güloanne mutfakta dedi ki...

Gülay hanımcığım nefis bir tatlı ellerinize sağlık

Gülcan dedi ki...

tatlıları çok severim ellerinize sağlık sevgiler.

Tarifkolik.. dedi ki...

Gerçekten pratik ve güzel bir tarif olmuş ellerinize sağlık hayırlı cumalar..

durutarifler dedi ki...

Bayılırım muhallebili tatlılara. Ellerine sağlık. Sevgiler

Şirince Tatlar dedi ki...

harika görünüyor..hem pratik hem lezzetli hem nefis..elleriniz dert görmesin:))

Adsız dedi ki...

harika görünüyor bugün mutlaka denicem ellerine sağlık

Ruhumdan yansıyanlar dedi ki...

Nefis görünüyor,elinize sağlık. Bayılırım pratik tariflere...

mihri gül dedi ki...

canım yaptım hafta sonu ikram ettim misafirlerime bayıldılar.ellerine sağlık öptüm senii

otuzundansonra dedi ki...

çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık,Afiyetler olsun.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tatlımmm ellerine sağlık öperim seni:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Sanirim cok güzel bir bloga düstüm :) keyifle izleyecegim... bende beklerim

nevin dedi ki...

merhaba bu tatlıyı buyuk dıkdortgen borcama 2 olcumu yapmalıyım tek olcu az mı gelır tskler

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba nevin,
bu ölçü ile ben zaten büyük borcama yapıyorum.
sevgiler

gulaymutfakta dedi ki...

harika bence.

Adsız dedi ki...

kalan yağ mı tüm yağı zaten muhallebiye katmıyor muyuz ?

Adsız dedi ki...

pardon 250 gr yağ denmiş ben tüm yağ 125 gr sanıyordum :)
sevgiler

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba,
deniyorsanız yorumuzu beklerim:)

sevgilerimle...

raybanoutlet001 dedi ki...

steelers jerseys
michael kors handbags sale
nike outlet
coach outlet online
boston celtics
ravens jerseys
ferragamo shoes
christian louboutin sale
ecco sandals
michael kors uk