Bu Blogda Ara

2 Kasım 2010 Salı

Sodalı Kek

Yumuşacık bir kek istiyorsanız bu tarif size göre...
malzemeler:
  • 4 tane yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 şişe soda
  • 2,5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya

yapılışı: Yumurta ve şekeri mikserde 7-8 dakika çırpın. Sıvıyağı ve sodayı ekleyip tekrar düşük devirde çok az çırpın. Unu, vanilyayı ve kabartma tozunu karıştırın, hamura katın, un karışana kadar tekrar çırpın. Yağladığınız büyükçe bir kek kalıbına hamuru boşaltın. Önceden ısınmış 175 dereceli fırında keki pişirin.. (Ben üzerine beyaz çikolata rendeleyerek süsledim)

afiyet olsun...

18 yorum:

Neşece herşey dedi ki...

Gülay senin tariflerini çok beğeniyorum.Bunu da listeye aldım ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir kek olmuş sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

canıımm Gülaycığım,
sodalı tariflere yeni yeni el atan ben dolapta kalmış bir şişe sodayı gözüme kestirdim ve dolabın derinn köşelerine iliştirdim kendilerini:))
ellerin dert görmesiinn:))

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Gülaycım ellerine sağlık. Bu arada tuz biber dergisindeki tariflerinide okudum ve çok beğendim. Başarılar diliyorum cnm. Sevgiler...

Tümay Öztürk dedi ki...

Yine döktürmüşsün Gülaycım:) Ellerine sağlık canım...

Mutfak Havlusu dedi ki...

kim istemez böyle nefis keki!
ellerinize sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık Gülaycım nefis nefis

lezzet sarayı dedi ki...

muhteşem görünüyor ellerine sağlık.

Sevil Şahin dedi ki...

hımm görüntüden belli zaten nasıl yumuşak ve nefis bir kek olduğu

Bayram Kombesi dedi ki...

Kek olsun bana Gulayim her turlusu makbuldur. Ellerine saglik

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ne güzel kabarmış,yumuşacık
ellerine sağlık Gülay

çeşnici Handan dedi ki...

Ne güzel pufuduk yumuşacık bir kek olmuş ellerine sağlık Gülaycığım.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh nefiss bir kek hazirlamissin canim...ellerine saglik..kocaman sevgilerimle..

Güloanne mutfakta dedi ki...

gerçekten harika kek yumuşak keklere bayılırım

Adsız dedi ki...

Gülay senin tariflerini çok beğeniyorum.Bunu da listeye aldım ellerine sağlık. demirdöküm kombi servisi

serkan dedi ki...

gülay bu tarif çok güzele benziyor bosch servis işi yapan bir arkadaşım var ona da önereceğim

Adsız dedi ki...

kaç cmlik ortası delik kalıp acaba?

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14superdry clothing
michael kors uk
fitflops sale
converse shoes
coach outlet online
kate spade outlet
jordan 4
ferragamo shoes
kate spade outlet
true religion outlet store