Bu Blogda Ara

3 Kasım 2010 Çarşamba

Labneli Poğaça

Tadına bakan herkes tarafından çok beğenilen poğaça.. Tarif sevgili yaseminden ben farklı olarak zeytin ezmeli yaptım...
malzemeler:
  • 250 gr. tereyağ (oda ısısında)
  • 1 paket labne peyniri
  • 1/2 demet dereotu
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 su bardağı un
  • 1 çay kaşığı tuz
  • içi için:
  • zeytin ezmesi
  • üzeri için:
  • 1 adet yumurta sarısı
  • susam

yapılışı: Tereyağ ve labne peynirini krema kıvamına gelinceye kadar çırpın. Unu, kabartma tozu, ince kıyılmış dereotu ve tuzu ekleyip güzelce yoğurun. Hamurdan küçük parçalar kopartın. Elinizde yuvarlayıp avuç içinde açın. Zeytin ezmesinden sürüp kapatın. Yağlanmış fırın tepsisine dizin. Üzerine yumurta sarısı sürüp susam serpin. 175 derece fırında 20-25 dakika pişirin.

afiyet olsun...

20 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

geçen bende yapacaktım son anda vazgeçip labne yerine krema koydum çok güzel oldu yakında koyucam tarifi
seninkide harika olmuş canım
ellerine emeklerine sağlık
sevgilerimle...

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bende gördüm bu tarifi önce hatta bundan önce bir denemede bulunduğumu da dedim.
Ama bakıyorum ki deneyenler çok kesin tekrar yapmalıyım.e
ellerinize sağlık.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ne kadar pratik bir tarif bu, sabah uyan h.sonu yap afiyetle keyifle ye sonra. ellerine sağlık!

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bende kremayla deneyeceğim
ellerine sağlık

Ordanburdanhayattan dedi ki...

zeytin ezmeli mis olmuştur bunlar eminim. eline sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

hem labneli hem zeytin ezmeli of of çabuk bana birkaç tane yolla anca keser beni hehehe
fıstığım ellerine sağlık afiyet bal olsun

Tümay Öztürk dedi ki...

Gülaycım leziz duruyor gerçekten! Ellerine sağlık canım.

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

Bayram Kombesi dedi ki...

Cok guzel gorunuyorlar, gecenin bir vaktinde kalkip yapasim geldi, o kadar yani. Ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım kıyır kıyır bir poğaça olmuş yanına da demli bir çay harika olur:)
sevgiyle kal

Gülcan dedi ki...

yanınada çay ne güzel gider elinize sağlık.sevgiler.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım nefis görünüyor. Kıyır kıyır

Ellerine sağlık canım
sevgiler

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh nefiss görnüyor.. bende denesem bari :) ellerine saglik canim.. kocaman sevgilerimle..

narcicegirengi dedi ki...

Labne peynir oyle bir nimet ki nerede kullanirsak ayri bir lezzet yakaliyoruz:) Ellerine saglik Gulaycim. Pogacada denememistim ama guzel bir fikir verdin bana.Sevgi ve muhabbetle.

evatolyesi dedi ki...

hamurun içerisinde labne peyniri çok değişik mutlaka ayrı bir lezzet vermiştir ellerinize sağlık
Sevgiler:)

yemekaski.com seçil dedi ki...

labneli hiç denemedim yapayım.. tşkler tarif için..

Adsız dedi ki...

teşekkürler bilgileriniz için. demirdöküm kombi servisi

filizceyemekler dedi ki...

labneli poğaça tarifinizi denedim ve blogumda paylaştım, çok beğendim, ama ben 4 su bardağı un ile hamuru yapabildim.....sevgiyle...

Aşçı Fok dedi ki...

Güzel görünüyor elinize sağlık. Peki Labne kaç gramlık paket?

www.demirdokumkombiservisleri.gen.tr dedi ki...

Harika görünüyor..