Bu Blogda Ara

28 Eylül 2010 Salı

İki Katlı Pasta

İYİ Kİ DOĞDUN ASYA!!!
Benim için bir ilk bu pasta.. İki katlı pasta talebi gelince beni bir heyecan sardı.. Çok değil geçen sene Zeynep'in (yiğenimin) diş buğdayı partisi için bir merakla hazırladığım şeker hamurlu pasta ile başladı her şey.. Şimdi düşünüyorum da çok yol almışım:) Bu süre zarfında bir çok kişinin özel günleri için pasta yapıp süsledim.. Tabi daha uzun yıllar sürmesi dileğim...
Bu pastayı Havva arkadaşımın kız kardeşi Halide hanım minik kızı Asya'nın doğum günü kutlaması için talep etti... Pastanın içeriği sade sünger kek, vanilyalı krema, vişne ve çikolata parçalarından oluştu.. Parti sonrasında aldığım güzel bildirimler beni çok keyiflendirdi...
Asya'nın doğum gününü burdan birkez daha kutlayarak sevdikleri ile birlikte daha nice yaşlara diliyorum!!

15 yorum:

Rozerin'in Annesi dedi ki...

merhabalar canim,
pasta harika gorunuyor ellerine saglik canim...
sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

çok güzel olmuş gülay bayıldım...

Bayram Kombesi dedi ki...

Minik Asya' ya bende guzel yaslar diliyorum. Pasta cok guzel visne ve cikolata tartisilmaz zaten. Ellerine saglik.

Cafe Pepela dedi ki...

Pasta çok güzel görünüyor..
Asya prensese de hayır / huzur / başarı dolu nice yıllar diliyorum.
Sevgilerimle

Tümay Öztürk dedi ki...

Gerçekten nefis duruyor. Çok başarılısın bence. Ellerine sağlık canım:)

lezzet sarayı dedi ki...

nefis olmuş.ellerine sağlık

gulsev dedi ki...

İlk deneme için başarılı buldum bende pastayı, ellerinize sağlık.
Bıdıga güzel günler diliyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

canımm minik asyaya mutlu yaşlar diliyorumm:))
pastan çok şeker olmuşş:))

ozlemhan dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycığım nefis bir görüntü ellerine emeklerine sağlık özletme kendini tariflerini sık sık bekliyoruz arayı çok açıyorsun ben senin geçen yılki tariflerini hatırlıyorum her gün tarif vardı:))))Çok öpüyorum sevgiler..

Unknown dedi ki...

Gülaycım harika bir pasta olmuş elle
rine,emeğine sağlık sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Canım harika olmuş ellerine sağlık. Asya'ya da mutlu yıllar dilerim.

Gülcan dedi ki...

pasta harika olmuş ellerinize sağlık.

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14nike blazer pas cher
boston celtics
kansas city chiefs jerseys
cheap jordans
true religion jeans
minnesota vikings jerseys
fitflops sale
salomon shoes
nike shoes
reebok outlet

máy lọc nước nóng lạnh dedi ki...

tks