Bu Blogda Ara

9 Temmuz 2010 Cuma

Ben10 Pastası

İYİ Kİ DOĞDUN BERKAY!!
Arkadaşım Nihal'in oğlu Berkay'ın doğum günü kutlaması için hazırladığım pasta... İçi her zamanki gibi çikolata ve fıstıklı tabiki üzerinde de Berkay'ın en sevdiği çizgi flim kahramanı Ben10 yer aldı:) Çok keyif alarak hazırladığım pastanın hem görüntüsü hem de lezzet olarak Berkay ve kuzenleri tarafından çok beğenilmiş haberi beni çok mutlu etti...
Berkay'ın doğum günü burdan bir kez daha kutlayarak sevdikleri ile birlikte daha nice yaşlara diliyorum!!

8 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

şekerim ellerine sağlık sevgiler

bgenlik dedi ki...

Pastanın tadına bakan biri olarak çok güzel olduğunu dile getirmek istedim eline emeğine sağlık.
BURCU

boncuk mutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık Gülaycığım ,kandilini kutluyor,öpüyorum.

Serap dedi ki...

Ellerinize sağlık.

Saglıklımutfak dedi ki...

Ortadan kaybolduğun zamanlarda pasta yapıyorsun demekki:) eline sağlık canım .

çeşnici Handan dedi ki...

Gülaycığım,ellerine sağlık çok güzel olmuş.

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

pastaniz harika gorunuyor
ellerinize saglik

kalpkurabiye dedi ki...

herzamanki gibi nefis bir çalışma yapmışsınn tebrik ederim canımm..