Bu Blogda Ara

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Kabaklı Kiş

malzemeler:
3 adet kabak
2 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı tuz
3-4 dal yeşil soğan
1/2 demet dereotu
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı pul biber
hamuru için:
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
125 gr. tereyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 çay kaşığı tuz
üzeri için:
2 adet yumurta
1/2 çay bardağı süt
1,5 su bardağı kaşar peyniri
yapılışı:Yeşil soğanları doğrayın. Bir tavaya sıvıyağ koyun ve soğanları kavurun. Kabakları rendeleyin. Soğanlara ekleyip suyunu salıp, çekene kadar soteleyin. Baharatları ekleyip tatlandırın. Ocağı kapatıp doğranmış dereotunu ekleyin. Hamuru için tüm malzemeleri bir kapta karıştırıp yoğurun. Üzerini örtüp, buzdolabında yarım saat dinlendirin. Kalıbınızı margarin ile yağlayın. (benim tart kalıbım 25cm'lik) Tabanı ve yanlarını hamur ile kaplayın. Kabaklı harçı içinde dökün. Yumurta ve sütü çırpın. Üzerine dökün. 170 derece fırında 20-25 dakika pişirin. Fırından çıkmasına 5 dakika kala üzerine kaşar peyniri serpin. Kaşar peyniri eriyene dek pişirin. Ilık olarak servis edin.
afiyet olsun...

13 yorum:

GÜLSÜM dedi ki...

DENEMEK İSTEDİĞİM BİR LEZZET ELLERİNE SAĞLIK....

kalpkurabiye dedi ki...

bu geceee sahura yapsak mı Gülaycığım:))
ellerine sağlık canımm:)
sevgiler bendenn:))

mndlna dedi ki...

Ellerinize sağlık. Acıkmaya da başladım yavaş yavaş :D

mihri gül dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyooo

Saglıklımutfak dedi ki...

Kişi severim . bunu deneyeceğim. Ellerine sağlık canım. Akşama öpeceğim nasılsa buradan öpmeyeyim ;)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Harika bir sunum olmuş canım ellerine sağlık hayırlı ramazanlar

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Gulay'cigim, harika gorunuyor, nefis.

Sevgi ve selamlar...

Seçil dedi ki...

Tarifinizi denedim bugün bayıla bayıla yedik,bir de dere otunu koymayı unutmasaydım eminim daha da güzel olacaktı :) teşekkürler,sevgiler...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel bir tarif sevgiler hayırlı ramazanlar...

Tarifkolik.. dedi ki...

Merhaba canım şahane bir tarif bu iftar sofrasına çok yakışır ellerine sağlık, hayırlı ramazanlar..

Benhurum dedi ki...

Tam kıvamında nefi bir kiş olmuş Gülaycım ellerine sağlıklar olsun. Bir düşündüm de ben çok sevip yapmama karşın hala bir tek kiş tarifi girmediğimi fark ettim:))
Öptüm güzel yanaklarından;)

Sevil Şahin dedi ki...

Not aldım mutlaka deneyeceğim canım ellerine sağlık afiyet bal olsun

Evy dedi ki...

mutlaka denicegim bir tarif, tam benim agiz tadima gore

http://maffionista.blogspot.com/